تعیین قیمت ۳۲ محصول اساسی کشاورزی در روز جاری

جلسه شورای قیمت‌گذاری در وزارت جهاد کشاورزی در حال برگزاری است که در همین راستا قیمت ۳۲ محصول اساسی امروز تعیین خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، طی روزهای گذشته وزیر جهاد کشاورزی ضمن تاکید بر اینکه نرخ خرید تضمینی گندم در اولین فرصت پس از پایان هفته دولت اعلام خواهد شد گفته بود: ما برای بررسی قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی آینده آماده هستیم و پیش‌نویس آن هم تهیه شده است. قیمت بر مبنای قانون، نظرات کارشناسی و نمایندگان تولیدکنندگان تعیین و اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

برگزاری جلسه تعیین نرخ تضمینی گندم روز یکشنبه

بر همین اساس صبح امروز جلسه شورای قیمت‌گذاری در وزارت جهاد کشاورزی تشکیل شد تا قیمت ۳۲ محصول اساسی تعیین شود. قیمت گندم به عنوان قیمت پایه از میان قیمت‌هایی که در کمیسیون‌های تخصصی تشکیل شده طی روز گذشته مشخص شده انتخاب خواهد شد و قیمت مشخصی اعلام می‌شود. قیمت ۳۲ کالای اساسی دیگر نیز به نسبتی از قیمت گندم تعیین خواهد شد و به همین دلیل نیز گندم اهمیت بالایی دارد.

در این جلسه، غلامرضا قزلجه نوری وزیر جهاد کشاورزی، داود منظور رئیس برنامه و بودجه، عبدالناصر همتی وزیر امور اقتصادی و دارایی به همراه ۶ نفر از تشکل‌های مردمی کشاورزی حضور دارند تا قیمت را برای سال زراعی آینده و خرید تضمینی گندم مشخص کنند.

انتهای پیام/


کد خبر: 1241685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =