۱۴۹ کاروان سواره از خراسان شمالی عازم مشهد مقدس شدند

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: ۱۴۹ کاروان سواره از استان خراسان شمالی راهی مشهد شدند. بیش از ۲۵ هزار نفر از برادران و خواهران در این کاروان‌ها سازماندهی و در ایام عزاداری دهه پایانی ماه صفر در مشهد مقدس حضور دارند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، حجت الاسلام حمید رفیعی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اظهار داشت: مراسمات دهه پایانی ماه صفر در همه حسینیه‌ها و تکایای استان خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی افزود: ۱۴۹ کاروان سواره از استان خراسان شمالی راهی مشهد شدند. بیش از ۲۵ هزار نفر از برادران و خواهران در این کاروان‌ها سازماندهی و در ایام عزاداری دهه پایانی ماه صفر در مشهد مقدس حضور دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: با این حال بیش از ۴۱ هزار نفر از مردم استان در قالب کاروان‌های پیاده و خودرویی و هیئات مذهبی عازم مشهد مقدس شدند تا مراسمات دهه پایانی ماه صفر را در این شهر برگزار کنند.

وی ادامه داد: ۸۴ کاروان پیاده متشکل از ۱۱۳۵۰ نفر از هم استانی‌ها به مشهد اعزام و به حرم مطهر امام رضا علیه السلام مشرف شدند.

رفیعی بیان داشت: برنامه محوری عزاداران استان خراسان شمالی در مشهدالرضا روز ۱۳ شهریورماه ساعت ۷:۳۰ صبح از خیابان آیت‌الله بهجت به سمت حرم مطهر آغاز می‌شود و همه هیئات در این برنامه حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه عزاداری زائران استان خراسان شمالی روز ۱۳ شهریورماه ساعت ۹ صبح در صحن قدس حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد، همچنین ۵۰ نفر از نوجوانان با هماهنگی دستگاه‌های استانی در مواکب استان در مشهدالرضا ساماندهی شدند تا پذیرای زائران استان باشند.

خبرنگار: متین لنگری

انتهای خبر/

کد خبر: 1241735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =