عکس پروفایل به تنهایی موجب عدم احراز صلاحیت  نومعلمان می‌شود؟

روابط عمومی دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزات آموزش و پرورش درخصوص مطالب منتشر شده درباره گزینش نومعلمان و عکس‌های پروفایل که مانع انتخاب ‌آنها شده است توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ روابط عمومی دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزات آموزش و پروش در پاسخ به درباره برخی مطالب منتشر شده درباره گزینش نومعلمان اعلام کرد: «مجموعه گزینش آموزش و پرورش درخصوص گزینش نومعلمان اعم از آزمون‌های استخدامی اخیر و یا گزینش دانشجومعلمان بر اساس مقررات و ضوابط حاکم بر این فرآیند انجام وظیفه می‌نماید.

بیشتر بخوانید؛

احکام نومعلمان به زودی صادر می‌شود

درخصوص افراد رد صلاحیت شده نیز در قانون، ظرفیت‌های متعددی از قبیل درخواست بررسی مجدد پرونده در مراحل سه گانه تجدیدنظر پیش‌بینی شده است و ضریب خطا و احتمال تضییع حقوق داوطلبان با این کار کاهش می‌یابد.

لازم به ذکر است عکس پروفایل به تنهایی موجب عدم احراز صلاحیت فرد نمی‌شود؛ این موارد با مذاکره و تبیین ضوابط و قوانین قابل اصلاح است ولی درهرصورت این ضعف نباید درکنار عدم احراز بندهای دیگری از ماده ۲ قانون گزینش مطرح باشد.

نگاه گزینش در جذب معلم رعایت قانون همراه با نگاه ارشادی و تبیینی است.»

همچنین دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش پیشتر نیز خبر «رد صلاحیت ۸۰۰۰ دانشجومعلم در گزینش آموزش و پرورش به خاطر عکس پروفایل» را تکذیب کرده بود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1241777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =