رابیو در مسیر پیوستن به النصر

یک رسانه ایتالیایی از احتمال پیوستن هافبک فرانسوی فصل گذشته تیم فوتبال یوونتوس به النصر عربستان خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ نشریه کوریره دلواسپورت مدعی شد که آدرین رابیو در مسیر پیوستن به هم‌تیمی سابقش کریستیانو رونالدو در النصر عربستان قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

رونالدو: بفهمم مفید نیستم خودم کنار می‌روم

به نوشته نشریه چاپ رم، رابیو که فصل گذشته با اتمام قراردادش با یوونتوس بازیکن آزاد شد، پس از آنکه مذاکراتش با میلان به بن‌بست خورد و سایر پیشنهادهای اروپایی‌اش هم نتوانست نظر او را جلب کند، تحت تأثیر پیشنهاد وسوسه‌انگیز زردپوشان شهر ریاض قرار گرفته است.

اگرچه مهلت نقل و انتقالات فوتبال در عربستان به پایان رسیده اما آزاد بودن رابیو به او اجازه پیوستن به النصر را خواهد داد. طبق ادعای کوریره، حقوق پیشنهادی النصر به رابیو 20 میلیون یورو در هر فصل است که بیش از دو برابر حقوقی است که او فصل گذشته از یوونتوس می‌گرفت.

تنها مشکلی که در مسیر پیوستن رابیو به النصر قرار دارد، پر بودن 8 سهمیه باشگاه عربستانی برای استفاده از بازیکنان خارجی است و این بدان معناست که یکی از بازیکنان خارجی فعلی این تیم باید جدا یا فروخته شود تا امکان ورود رابیو ایجاد شود. کوریره نوشته که احتمال دارد باشگاه النصر با رایزنی با مقامات لیگ حرفه‌ای عربستان شرایط ورود ستاره سابق پاری‌سن‌ژرمن را فراهم کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1241989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =