احمد زراعتکار مشاور وزیر نفت در امور برنامه و بودجه شد

وزیر نفت در حکمی احمد زراعتکار را به‌عنوان مشاور وزیر در امور برنامه و بودجه و جانشین معاون وزیر در برنامه‌ریزی منصوب کرد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، محسن پاک‌نژاد با صدور حکمی احمد زراعتکار را به عنوان مشاور در امور برنامه و بودجه و جانشین معاون وزیر در برنامه‌ریزی منصوب کرد.

در متن خکم وزیر آمده است:با عنایت به مراتب، تعهد تخصص و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مشاور وزیر در امور برنامه و بودجه و جانشین معاون وزیر در برنامه‌ریزی منصوب می‌شوید.

در ادامه حکم تاکید شده : ضروری است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها در راستای اهداف ذیل اقدامات مؤثر را در دستور کار قرار داده و پیشرفت امور را به طور مرتب به اینجانب گزارش کنید.
وزیر نفت در حکم خود پیگیری و اجرای احکام قانون برنامه هفتم پیشرفت به عنوان برنامه راهبردی دولت چهاردهم در صنعت نفت را مورد تأکید قرار داده است.

همچنین تنظیم احکام و مفاد بودجه‌های سالانه با هماهنگی، ادارات شرکت‌های تابعه و سازمانه برنامه و بودجه بر اساس احکام برنامه هفتم و سایر الزامات قانونی، بهره‌گیری بهینه از منابع با تنظیم گری در منابع مالی در دسترس صنعت نفت و گاز با هماهنگی سایر نهادهای ذیربطو نظارت بر حوزه تنظیم گری وزارت نفت بر مصرف منابع هیدروکربوری و موضوع بهینه‌سازی و صرفه‌جویی انرژی از دیگر موارد خواسته شده در حکم وزیر است.

علاوه بر آن تاکید شده استفاده از توان صنعت نفت برای تجمیع تقاضا با تدوین و نظارت بر بسته‌های سرمایه‌گذاری برنامه‌ریزی مذاکره و اجرای تأمین مالی حداکثر صنعت نفت از محل منابع داخلی یا سایر منابع خصوصاً تأمین مالی خارجی و ایجاد تعامل سازنده و بلند مدت با صندوق توسعه ملی، استفاده از راهبردها و سایر ظرفیت‌های قانونی برای نیل به اهداف مشخص شده در اسناد بالادستی صنعت نفت پیگیری شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1242045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =