احتمال بالای جدایی وینگر استقلال/مهرداد محمدی تمرینات تیم را ترک کرد!

به دلیل حل نشدن مشکلات مربوط به ثبت قرارداد، مهرداد محمدی امروز در تمرینات استقلال شرکت نکرد و حتی احتمال جدایی او نیز وجود دارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پس از تأیید محرومیت 6 جلسه‌ای مهرداد محمدی، مدیران استقلال برای اینکه بتوانند کمی فضای خالی در سقف بودجه ایجاد کرده و قرارداد گوستاوو بلانکو را ثبت کنند، اقدام به فسخ قرارداد محمدی کردند که البته این کار نیز کافی نبود و در ادامه قرارداد سهرابیان نیز فسخ شد تا مهاجم آرژانتینی بتواند قراردادش را ثبت کرده و برابر استقلال خوزستان به میدان برود.

هر چند که ماجرای فسخ قرارداد مهرداد محمدی با هماهنگی دو طرفه و رضایت بازیکن و مدیربرنامه‌هایش صورت گرفت اما مسئله این است که به دلیل ثبت نشدن قرارداد محمدی، هنوز محرومیت او بر قوت خود باقی است و با وجود آنکه سه هفته از آغاز لیگ گذشته اما عملاً هیچ کدام از 6 جلسه محرومیت مهرداد سپری نشده است.

در واقع اگر استقلال بتواند پس از فیفا دی نیز قرارداد محمدی را ثبت کند، محرومیت او از دیدار با نساجی آغاز می‌شود و او از هفته دهم قادر خواهد بود تا برای آبی‌ها به میدان برود. موضوعی که ناراحتی این بازیکن باتجربه را نیز به دنبال داشته و او خواستار تعیین وضعیتش شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1242120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =