اختتامیه پنجمین جشنواره ابوذر در سایه‌سار کنگره شهدای مازندران

رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران از برگزاری آیین گرامیداشت شهدای رسانه و اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در نیمه اول مهرماه خبر داد. 

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، عبدالمهدی حق‌شناس، رئیس سازمان بسیج رسانه استان مازندران در گفت‌وگو با اصحاب رسانه، اظهار کرد: اختتامیه جشنواره ابوذر و جام رسانه‌ای امید همزمان با برگزاری دومین کنگره ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید استان در محمودآباد برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری محمودآباد میزبانی این رویداد فرهنگی را با آغوش باز برعهده گرفته است، گفت: در این راستا جا دارد از حمایت‌های بی‌شائبه و صادقانه شهردار محمودآباد و دست‌اندرکاران این سازمان قدردانی کنیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران، چرایی تاخیر در اجرای مراسم اختتامیه را ناشی از محدودیت‌های اعتباری و عدم همکاری برخی نهادهای مرتبط دانست.

حق‌شناس با بیان اینکه برگزاری جشنوارهای رسانه‌ای هزینه‌ زیادی را به دبیرخانه تحمیل می‌کند، خاطرنشان کرد: مذاکره با بخش‌های خصوصی، نهادها و ارگان‌های مختلف برای تامین منابع مالی جشنواره راه به جایی نبرد و سرانجام، حاج مهدی اختیاری، شهردار شهرستان محمودآباد همراه این رویداد فرهنگی و رسانه‌ای شد تا برگ زرین دیگری در تاریخ رسانه‌ای مازندران و محمودآباد به ثبت برسد.

وی با اعلام اینکه کلیه اقدامات فنی پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران اعم از پالایش و داوری آثار در بهمن‌ماه سال گذشته به پایان رسید، گفت: برای سومین سال متوالی کتاب جشنواره رسانه‌ای ابوذر تدوین و همزمان با مراسم اختتامیه توزیع خواهد شد.

حق‌شناس با اشاره به اینکه در آیین اختتامیه از پوستر جشنواره ششم رونمایی خواهد شد، اضافه کرد: این رخداد رسانه‌ای در ۱۰ قالب گزارش، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، عکس، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، کلیپ و گزارش ویدیویی، مستند و پادکست توسط سازمان بسیج رسانه استان برگزار و منتخبان در آیین اختتامیه تجلیل خواهند شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران یادآور شد: بخش ویژه این دوره از جشنواره مزین به نام "فلسطین، طوفان الاقصی، مقاومت" بوده و برگزیدگان این بخش هم در آیین اختتامیه تقدیر خواهند شد.

حق‌شناس با اشاره به اینکه نشست خبری جشنواره پنجم نیز با حضور اهالی رسانه و متولیان امر در محمودآباد برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: نماینده هیات داوران در آیین اختتامیه حضور خواهد یافت و درنظر داریم کارگاه رسانه‌ای را همزمان با آیین پایانی با حضور یکی از اساتید ملی عرصه خبر و رسانه برگزار کنیم.

خبرنگار: سیده‌فاطمه هاشمی سنگتراشانی

انتهای پیام/

کد خبر: 1242212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =