پخش اذان در میدان‌ها و چهارراه‌های اصلی شهر یزد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد: همه میادین و چهارراه‌های اصلی یزد که مربوط به شهرداری است به سیستم صوتی برای پخش اذان مجهز می‌شود.

به گزارش گروه استانهای ایسکانیوز از یزد، علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان یزد در شورای اقامه نماز استان گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی، برگزاری نمازهای جماعت در مدارس در دستور کار قرار گرفتن تا آن شاءالله در سال. تحصیلی جدید شاهد برپایی نمازجمعه دانش آموزان در مدارس باشکوه باشند.

وی در پخش ویژه صوت اذان در چهاراه‌ها و میادین اصلی شهر هم مشخص کرد: در این تصمیم گیری نشست تا بر اساس اولویت، همه میادین و چهارراه‌های اصلی یزد که مربوط به شهرداری است به سیستم صوتی برای پخش اذان‌های آماده تبدیل می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی منطقه یزد با اشاره به نمازخانه در برخی از مجتمع‌های بین راه جاده‌های استان افزود: هر دستگاهی با توجه به شرایطی که وظیفه خود را دارد انجام دهد تا مسافرانی که در جاده‌ها تردد می‌کنند، دغدغه‌های این فریضه الهی باشد. را نداشته باشند

عزیزی همچنین به برگزاری مراسم اجلاس استانی اشاره کرد و اظهار داشت: دهمین اجلاس استانی نماز در نیمه دوم آبان ماه به میزبانی شهرستان اردکان برگزار می شود.

خبرنگار: فاطمه صادقیان

انتهای خبر/

کد خبر: 1242413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =