طوفان عظیم محو اسرائیل غاصب را شاهد خواهیم بود

آیت‌الله محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: به زودی شاهد طوفان عظیم محو اسرائیل غاصب و نجات غزه خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری در خطبه‌های نماز جمعه بر محو اسرائیل غاصب و نجات مردم غزه تأکید کرد.

وی با تبریک سالروز آغاز ولایت و امامت امام زمان(عج) و گرامی‌داشت هفته وحدت، افزود: یکی از بهترین تصمیمات و ابتکارهای نظام جمهوری اسلامی، اعلام روزهای بین ۱۲ و ۱۷ ماه ربیع‌الاول به عنوان هفته وحدت است که وحدت و وفاق ملی بسیار مهم است.

امام جمعه مرکز استان به اهمیت وحدت در سطوح مختلف اشاره و افزود: درون کشور باید وحدت ملی در اقوام، احزاب و مذاهب مختلف داشته باشیم و همه در کنار هم به صورت مسالمت‌آمیز زندگی کنیم.

وی با تاکید بر بیان شعار وفاق ملی توسط دکتر پزشکیان، ادامه داد: وفاق ملی شعار بسیار خوبی است و باید در واقع وفاق ملی باشد اما نباید اجازه داده شود که به بهانه و اسم وفاق ملی، بعضی عناصر ناباب که در فتنه‌ها دخیل بودند و ملت ایران آنان را طرد کردند را دوباره به قدرت برگردانیم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اساسی دانستن شعار وفاق ملی، افزود: به همراه وفاق ملی باید وحدت امت اسلامی داشته باشیم و تمام مسلمانان جهان امت واحد و با هم متحد باشند تا مثل امروزی در کنار مردم غزه و در مقابل صهیونیست‌های جنایتکار بایستند.

وی ادامه داد: باید با وحدت و انسجام، همه مستضعفان جهان در مقابل استکبار بایستیم و وحدت بین ادیانی داشته باشیم و همه ادیان الهی و آسمانی باید در مقابل نگاهی که می‌خواهد دین را از صحنه زندگی کنار بگذارد، متحد باشیم چون خداوند منادی وحدت بین ادیان الهی است.

امام جمعه ساری در ادامه با اشاره به میزبانی مازندران از مدیران اتاق بازرگانی کشور، افزود: از حضور روسای اتاق بازرگانی همه استان‌ها و هیئت رئیسه کشوری و میزبانی اتاق بازرگانی مازندران تشکر می‌کنم، البته همانگونه که در جلسات برگزار شده بیان کردم آنچه که مهم است، بخش مردمی است که اتاق بازرگانی آن را نمایندگی می‌کند.

وی افزود: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند اتاق بازرگانی باید مشارکت مردمی را فعال کند و در این جهت برنامه‌ریزی و کارنامه داشته باشد تا بتوان بررسی کرد که اتاق بازرگانی کشور و استان مازندران تا چه اندازه توانسته که مشارکت مردم را عملیاتی کرده است.

محمدی لائینی با تأکید بر اقتصاد مردمی و کارآمدی تعاونی خصوصی و مردمی، اضافه کرد: عقب‌ماندگی و مشکلات زیادی در استان داریم که بخش خصوصی می‌تواند به درستی ورود و مشکلات را حل کند که اتاق بازرگانی می‌تواند زمینه‌ساز آن باشد.

آیت‌الله لائینی ادامه داد: اتاق بازرگانی می‌تواند با بهره‌گیری از ظرفیت مردمی برای حل بعضی از معضلات مربوط به آب، منابع طبیعی، پسماند، محیط زیست، گردشگری، کشاورزی، محصولات دامی، باغی، کشاورزی، صادرات و واردات اقدامات موثری داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری با تأکید بر نجات‌بخش بودن نظام ولایی، افزود: آن نظام و حاکمیتی که می‌تواند نجات‌بخش بشر باشد همان نظامی است که از جنس ولایت باشد که می‌تواند طوفانی مهم‌تر از طوفان الاقصی همان طوفان پیروزی انقلاب اسلامی برپا کند.

وی خاطرنشان کرد: نظام ولایی توانست طوفان دفاع در مقابل تمام دنیا، طوفان در مقابل فتنه‌های داخلی، مبارزه با داعش و نجات حرم حضرت زینب(س) را به پا کند که هر کدام از این‌ها به مراتب، مهم‌تر از طوفان الاقصی بودند پس انشاالله به زودی شاهد طوفان عظیم محو اسرائیل غاصب و نجات غزه خواهیم بود.

خبرنگار: علی حسن‌نیا

انتهای پیام/

کد خبر: 1242769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =