لزوم معرفی افتخارات و دستاوردهای متخصصان استان برای دانش آموزان

استاندار کرمانشاه گفت: اولین گام ایجاد احساس تعلق، در میان دانش آموزان و در مدارس است که باید جامعه پزشکی، مهندسی و دیگر اقشار به مدارس بروند و افتخارات استان و متخصصان کرمانشاهی را تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های ایسکانیوز از کرمانشاه، محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه عصر جمعه(۲۳ شهریور) در مراسم اهدای نشان سپاس به منتخبین جامعه پزشکی و گرامیداشت مقام پزشک و داروساز با تقدیر از خدمات متخصصان و تلاشگران عرصه سلامت و بهداشت و درمان خطاب به آنان اظهار داشت: بنده بدون شک شما را یکی از اقشار ارزشمند و پرافتخار نخبگانی استان کرمانشاه می‌دانم.

محمدطیب صحرایی افزود: از ابتدای مسیر پزشکی مدرن که در کشور تجربه کردیم، همواره پیشقراولانی از کرمانشاه وجود داشتند و امروز هم استان در سطح کشور، جامعه پزشکی و فعالان عرصه سلامت جایگاه ویژه‌ای دارد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه همه ما در زمینه مسائل و مشکلات استان فهرست مشترکی داریم. بیان داشت: در همین راستا تلاش برای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی در استان وظیفه تمامی خدمتگزاران است که ان‌شاءالله، این مسیر در حال حاضر و نیز در آینده طی شود و همه ما علاقه‌مند این هستیم راهی که با افتخار آغاز شده ادامه پیدا کند.

مدیر ارشد استان با اشاره به تلاش برای توسعه کمی و کیفی خدمت‌رسانی، عنوان داشت: یکی از نکته‌های مشترک جوامع فرهیخته این است که در هر مسیری ابتدا هدف مشخص می‌شود و روال مشخصی براساس تجربه‌های شخصی‌، مشاوره با دیگران و آموزه‌های علمی را در پیش می‌گیرند.

وی ادامه داد: در کنار توسعه زیرساخت‌ها و فراهم کردن شرایط دانشگاهی، جغرافیایی و... نکته بسیار مهم کلیدواژه تعلق است که در کنار مسائل، مشکلات و کمبودها بسیار اهمیت دارد و مکمل همه دغدغه‌های ذهنی است‌.

صحرایی با تاکید بر اینکه باید برای تعلق خاطر نسل بعدی تلاش مضاعف کرد، بیان داشت: موضوع تعلق به عنوان یک گوهر، امروز در جامعه صنعتی، مهندسی، فعالان عرصه سلامت، پزشکی و... بسیار مورد نیاز است.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: اولین گام ایجاد احساس تعلق در میان دانش‌آموزان و در مدارس است که باید جامعه پزشکی، مهندسی و دیگر جوامع به مدارس بروند و از افتخاراتی که داریم صحبت کنند.

صحرایی در پایان با اشاره به سفر کاری خود به اقلیم کردستان عراق ادامه داد: برخی از افتخارات جامعه پزشکی استان کرمانشاه را در این سفر مطرح کردیم که بازخورد بسیار خوبی داشت و تمایل بسیار زیادی در میان همسایگان عراقی به وجود آمد تا زمینه تردد برای مسئله درمان به کرمانشاه را تسهیل کنند چرا که این کار مزایای بسیاری برای آنان دارد.

خبرنگار: رضا اسدزاده
انتهای خبر/

کد خبر: 1242774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =