شهادت کارکنان هنگ مرزی میرجاوه را تسلیت گفت

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی در پیامی حمله ناجوانمردانه گروهک تروریستی و به شهادت رساندن سربازان و پرسنل هنگ مرزی میرجاوه را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، متن پیام حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد در پی شهادت کارکنان هنگ مرزی میرجاوه در حمله گروهک تروریستی به این شرح است:


«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم»

"مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلا"
از میان مؤمنان مردانی‌ هستند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخی از آنان به شهادت رسیدند و برخی از آن‌ها در انتظارند و هرگز عقیده خود را تبدیل نکردند.
(سوره الأحزاب آیه ۲۳)

شهادت افتخاری بس عظیم و افتخار دفاع از وطن و امنیت کشور توفیقی مضاعف است که نصیب بندگان مخلص پروردگار می‌شود و برای صیانت از آرمانهای امامین انقلاب و امنیت و آسایش مردم عزیز شهد شیرین شهادت را نوشیده و از جان شیرین خود گذشته و به لقاء پروردگار عالمیان می‌شتابند.

حمله تروریستی و شهادت جمعی از سربازان و پرسنل جان‌برکف هنگ مرزی میرجاوه، بار دیگر نیات پلید و زبونی دشمنان ملت ایران را به نمایش گذاشت.

اینجانب ضمن محکوم نمودن این اقدام خصمانه تروریستی، شهادت عزیزان را به خانواده‌های معزز آنان و عموم پرسنل خدوم و ایثارگر نیروی انتظامی و به‌خصوص خانواده و بستگان شهید پارسا سوزنی از استان خراسان شمالی تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت دارم.

رضا نوری نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد

خبرنگار: علی کاوه

انتهای خبر/

کد خبر: 1242781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =