فیتیله‌ای‌ها به تلویزیون برگشتند

فصل سوم مجموعه کودک و نوجوان «دوقلوها» با حضور عموهای فیتیله‌ای در حال تولید است.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز؛ محسن برمهانی معاون سیما روز گذشته ۲۴ شهریور به پشت صحنه مجموعه «دوقلوها» با حضور عموهای فیتیله ای رفت که این روزها در ایران مال در حال تولید و تصویربرداری است. وی در سخنانی گفت: عوامل این مجموعه پیگیری کردند تا این کار به سرانجام برسد. امیدواریم جذابیت چنین آثاری مداوم باشد و به زودی به آنتن برسد.

بیشتر بخوانید:

جزئیات پخش سریال هانیکو در تلویزیون

وی بعد از پخش تصاویری از مجموعه «دوقلوها» بیان کرد: تصاویری از مجموعه دیدیم که جذاب بود و بچه ها خیلی منتظرند تا چهره های مورد علاقه شان را در تلویزیون ببینند. امیدواریم این سریال هم زمان پخش و هم شبکه خوبی داشته باشد و هم تولیدش ادامه پیدا کند. موضوعات مرتبط با یک شهر، موضوع فرزندآوری که در کار گل درشت نیست همه ویژگی هایی است که اثر را جذاب می کند.

سپس مهدی بصیری تهیه کننده برنامه عنوان کرد: فصل اول «دوقلوها» سال ۹۸ تولید شد و ۲ فصل روی آنتن رفت. ۲ سال پیگیری شد تا بتوانیم فصل جدید این مجموعه را بسازیم. «دوقلوها» یک آیتم جذاب از برنامه ای با حضور عموهای فیتیله ای بود. تلاش ما این بود یک کار جذاب داشته باشیم از این رو به موارد آموزشی هم پرداخته ایم و فضای مجموعه نیز یک کمدی اسلپ استیک است.

وی اضافه کرد: هر یک از هنرمندانی که در این مجموعه حضور دارند فعالان حوزه کودک از تئاتر و تصویر هستند. این مجموعه ۸۰ قسمت ۳۰ دقیقه ای است و دکورمان بزرگترین دکور کار کودک است. سعی کردیم بهترین ها را در کنار هم قرار دهیم.

این تهیه کننده درباره قالب برنامه اظهار کرد: کار تا حدی موزیکال است و به معرفی مشاغل می‌پردازد بنابراین کودک و خردسال می توانند مخاطب برنامه باشند.

علی فروتن بازیگر سریال نیز در سخنانی بیان کرد: این پروژه کاری موفق بود اما اینقدر طول کشید تا بالاخره به سرانجام رسید. این روزها سخت مشغول هستیم، آفیش ما ساعت ۶ صبح است و ما ساعت ۴ صبح به لوکیشن می آییم، تلاش زیادی می شود تا کاری قوی به تولید برسد. به اعتقاد من کاری که اینقدر عوامل دارد باید یک کمک ویژه شود تا در زمان خوبی به پخش برسد.

مهری آل آقا دیگر بازیگر مجموعه در ادامه خواهان پرداخت به موقع دستمزدها شد و گفت: لطفاً حمایت بیشتری از پروژه ها صورت بگیرد تا پرداخت دستمزدها به تعویق نیفتد. برای ما تئاتری ها کار عشق است. ما عاشقانه کار می کنیم و باید سر پروژه ها فقط به کار فکر کنیم تا موارد دیگر.

علی مسلمی نیز عنوان کرد: مخاطب نیاز دارد برنامه های مورد علاقه اش را ببیند. زمانی مردم با برنامه های کودک زندگی می کردند. الان طنزها بیشتر کلامی است ولی طنز ما هم تصویری و هم کلامی است. الان دروغ هایی در فضای مجازی وجود دارد که دارد گسترش می یابد پس برای داشتن جامعه سالم و از بین بردن این ها باید روی بچه ها بیشتر کار شود.

وی اضافه کرد: ما کارهای تلویزیونی زیادی انجام داده ایم اما اینجا واقعاً برای مخاطب ارزش قائل شده اند.

حمید گلی نیز گفت: در دنیای امروز که با حجم تولیدات در دنیا مواجه هستیم باید بتوان مخاطب حرفه ای را جذب کرد. سال ۷۲ هفته ای یک قسمت از کاری پخش می شد و در ۱۳ قسمت هم مخاطب را جذب می کرد ولی الان یک باره ۸۰ قسمت ساخته شده و بعد می بینید همان ابتدا ۲۰ قسمت پخش شده و رفته و مخاطب هم نفهمیده است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1243028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =