تشریح دومین کنگره ملی آیت‌الله ملک‌حسینی

نخستین کنگره ملی نکوداشت آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی نماینده سابق و فقید ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد روز پنجشنبه با حضور جمعی از شخصیت‌های برجسته علمی، سیاسی، مذهبی، حوزوی، فرهنگی، دانشگاهی و اقشار مختلف مردم در یاسوج آغاز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمدگفت: حضرت آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی (ره) شخصیت و سرمایه ملی است که باید ادای دین نسبت به ایشان داشته باشیم. در زمینه اجرای مطلوب این کنگره ملی باید کمیت و کیفیت کارها مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: دبیرخانه این کنگره ملی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همچنین دبیر علمی کنگره با دانشگاه یاسوج باشد. باید آثار و زندگینامه مفاخر در این دبیرخانه در دسترس عموم قرار گیرد.

آیت‌الله حسینی از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خواست اعتبار لازم در راستای برگزاری این کنگره را پیش بینی و تصویب کند. کارها و فعالیت‌های تدوین شده باید در قالب نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته شود.

باید آرمان گرایی، اهداف و مطالبات مرحوم آیت الله ملک حسینی (ره) مد نظر باشد تا بتواند اثرگذاری لازم را در جامعه از خود به جا بگذارد.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1243274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =