تمهیدات ترافیکی و ممنوعیت تردد آخر هفته در تهران

تمهیدات ترافیکی ویژه جشن میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) اعلام شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به تمهیدات ترافیکی در نظر گرفته شده ویژه جشن میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، گفت: روز جمعه از ساعت ۳ بعد از ظهر ممنوعیت تردد به سمت میدان ولیعصر (عج) را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید:

اعلام محدودیت‌ ترافیکی آخرین تعطیلات تابستانی در جاده‌های شمال

سرهنگ احسان مومنی، در خصوص تمهیدات ویژه ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ به مناسبت جشن میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، گفت: به این مناسبت مراسمی در روز جمعه ساعت ۱۷ در میدان ولیعصر (عج) خواهیم داشت و تمهیدات ترافیکی خاصی را نیز برای روان سازی ترافیک در این محدوده پیش بینی کرده ایم.

این مقام انتظامی عنوان داشت: از ساعت ۱۲ ظهر ممنوعیت توقف در میدان ولیعصر (عج) و طول خیابان کریمخان و از ساعت ۳ بعد از ظهر ممنوعیت تردد به سمت میدان ولیعصر (عج) را خواهیم داشت.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : به این صورت که از محدوده جنوب و از خیابان طالقانی به سمت میدان ولیعصر (عج) ممنوعیت تردد داریم . شهروندان می توانند از خیابان طالقانی استفاده نمایند و تردد نمایند.

سرهنگ مومنی افزود : همچنین از محدوده شرق از خیابان مفتح به سمت میدان ولیعصر (عج) ممنوعیت تردد خواهیم داشت و شهروندان می توانند از میدان هفتم تیر ، مفتح به سمت جنوب تردد نمایند.

وی گفت : از سمت شمال یک تقاطع مانده به خبیابان کریمخان نیز ممنوعیت تردد و توقف را خواهیم داشت و هیچ وسیله ای اجازه تردد به سمت خیابان کریمخان و میدان ولیعصر (عج) را نخواهد داشت.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: همچنین از سمت غرب نیز از خیابان فلسطین به سمت میدان ولیعصر (عج) ممنوعیت تردد اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد : از ساعت ۳ بعد از ظهر که این ممنوعیت را به سمت میدان ولیعصر (عج) و خیابان کریمخان اجرا نماییم هیچ وسیله ای اجازه تردد نخواهد داشت و حتی از تردد موتورسیکل ها نیز به سمت معابر اعلامی ممانعت بعمل خواهد آمد.

سرهنگ مومنی افزود: شهروندان می توانند از خیابان فلسطین ، بلوار کشاورز ، خیابان های عمود به بلوار کشاورز ، خیابان فاطمی، خیابان مطهری ، خیابان مفتح، خیابان انقلاب و خیابان انقلاب وسایل نقلیه شخصی خود را به صورت منظم و بدون توقف دوبله پارک نمایند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : همچنین اگر جمعیت بیشتری را داشته باشیم و مراسم گسترده تر بشود حلقه دوم تردد را به مرحله اجرا در می آوریم که از شرق خیابان مفتح ، از شمال خیابان فاطمی و خیابان مطهری به سمت میدان ولیعصر (عج) ، از غرب خیابان کارگر و از جنوب خیابان انقلاب به سمت شمال ممنوعیت تردد خواهیم داشت.

وی افزود : برای اتوبوسهای شرکت واحد نیز محل های پارک در خیابان طالقانی حدفاصل قدس تا میدان فلسطین و همچنین در خیابان طالقانی حد فاصل خیابان ولیعصر (عج) تا خیابان شریعتی ، خیابان حافظ بعد از کریمخان ، خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان میرزای شیرازی و خیابان قرنی در نظر گرفته شده است .

سرهنگ مومنی : مردم عزیزی هم که می خواهند در این مراسم شرکت نمایند می توانند از حمل و نقل عمومی مانند مترو که در ضلع جنوبی میدان ولیعصر (عج) ، تقاطع ولیعصر (عج) انقلاب ، میدان هفتم تیر ، میدان ولیعصر (عج) و تقاطع ولیعصر (عج) – فاطمی وجود دارد استفاده نمایند.

وی گفت : اتوبوسهای شرکت واحد نیز آماده خدمت رسانی در این روز هستند و می توانند مردم را به سمت میدان ولیعصر (عج) انتقال می دهند و همچنین بعد از مراسم نیز در محل های اعلام شده اتوبوس ها مستقر هستند و مردم را به مقاصد خود می رسانند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1243305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =