بازی‌های آسیایی سرخابی‌ها در ورزشگاه ثامن برگزار می‌شود/ مسابقات تیم ملی به ورزشگاه امام رضا می‌رود

رئیس هیات فوتبال مشهد گفت: بازی های آسیایی سرخابی ها در ورزشگاه ثامن و بازی های تیم ملی در ورزشگاه امام رضا (علیه السلام) برگزار خواهد شد.

حسن نوری رئیس هیات فوتبال مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز در رابطه با برگزاری بازی‌های سرخابی‌ها و تیم ملی در شهر مشهد مقدس اظهار کرد: با توجه به صحبت‌هایی که استاندار شهر مشهد و مدیر عامل مجموعه ورزشگاه کرده اند زمین چمن و مجموعه ورزشی این استادیوم به طور کامل آماده برگزاری مسابقه است. تجهیزات جانبی استادیوم امام رضا (علیه السلام) مشهد هم به طور کامل آماده بهره برداری است و به نظر نمی آید مشکلی برای برگزاری مسابقه وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: ارگانی نبوده که اجازه برگزاری مسابقه را ندهد. فقط باید مکاتبه با هیات فوتبال یا اداره ورزش و جوانان استان انجام می گرفت که این اتفاق رخ نداد و بازی سرخابی‌ها در لیگ نخبگان آسیا و تیم ملی فوتبال در مقدماتی جام جهانی در این استادیوم برگزار نشد. مراحل برگزاری بازی توسط شورای تامین استان انجام می شود و تمامی مراحل اداری توسط این نهاد انجام می گیرد که شورای تامین مجوز برگزاری مسابقه را نداد.

نوری در رابطه با صدور مجوز برگزاری مسابقه توضیح داد: مدیرعامل ورزشگاه امام رضا (علیه السلام) مشهد بسیار انسان آگاه و با دانشی است و کاملا مشرف به موضوع است و مشکلی برای برگزاری مسابقه در این ورزشگاه وجود ندارد. قرار است گیت‌های ویژه ای برای این مسابقه تدارک دیده شود و انشالله بازی‌های آسیایی سرخابی‌ها در ورزشگاه ثامن مشهد و بازی‌های تیم ملی در ورزشگاه امام رضا (علیه السلام) برگزار خواهد شد.

رئیس هیات فوتبال مشهد در رابطه با آمادگی استادیوم امام رضا (علیه السلام) مشهد برای برگزاری مسابقات تیم ملی و ورزشگاه ثامن برای مسابقات سرخابی‌ها گفت: ورزشگاه امام رضا (علیه السلام) در کشور منحصر به فرد است و مشکلی برای برگزاری مسابقه در دو ورزشگاه ثامن و امام رضا (علیه السلام) وجود ندارد. امیدوار هستیم که با درایت مسئولین زمینه برگزاری بازی در این دو ورزشگاه انجام شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1243341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =