رژه نیروهای مسلح مازندران برگزار شد

رژه نیروهای مسلح در آغاز هفته دفاع مقدس با حضور یگان‌های مختلف نظامی و انتظامی در مرکز استان مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، رژه نیروهای مسلح استان مازندران، روز شنبه ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۳ در نخستین روز هفته دفاع مقدس، همزمان با سراسر کشور در مرکز استان برگزار شد.

نیروهای نظامی، انتظامی و مردمی در یگان‌های مختلف در مقابل جایگاه رژه رفته و اقتدار و آمادگی خود را به نمایش گذاشتند.

در این رژه نیروهای مستقر در استان مازندران اعم از نظامی و انتظامی، زمینی و هوایی، تهاجمی و دفاعی با عبور از جایگاه، آمادگی و توانمندی‌ خود را برای دوست و دشمن به نمایش در آوردند.

این مراسم با حضور مسئولان ارشد، فرماندهان یگان‌های مستقر در استان و استقبال پرشور آحاد مردم در شهر ساری، مرکز استان مازندران، برگزار شد.

امیر دریادار آریا شفت رودسری، فرمانده نیروی دریایی استان مازندران در حاشیه این مراسم با گفت‌وگو با اصحاب رسانه، ضمن تبریک میلاد پیامبر گرامی اسلام و امام جعفر صادق(ع) و گرامیداشت هفته وحدت و هفته دفاع مقدس و تقارن آن، اظهار کرد: در آغاز انقلاب اسلامی و پس از شیطنت‌های استکبار جهانی در عرصه‌های مختلف و ایجاد بی‌نظمی، جنگ‌های داخلی و ترور بزرگان انقلاب، ایران اسلامی مورد حمله نظامی قرار گرفت اما ملت بزرگ ایران با قوای مسلح چهارگانه و در کنار برادران سپاه و بسیج، خواب‌های آلوده آنان را بر باد دادند و با هدایت‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی، شاهد تنومندتر شدن نهال نوپای انقلاب شدیم.

یوسف نوری، استاندار مازندران نیز در حاشیه این دیدار گفت: امروزه، انقلاب اسلامی در بالاترین نقطه قرار دارد و با تدبیر امام و یارانش، شبکه‌ای ترسیم شد که مردم، محور اساسی این شبکه بودند و همدلی سپاه و ارتش، نقش مهمی در راهبرد پیروزی داشت.

نوری خاطرنشان کرد: فرهنگ جهاد باید در کشور ترسیم شود و این‌ امنیت امروز را مدیون دفاع مقدس هستیم.

خبرنگار: علی حسن‌نیا

انتهای خبر/

کد خبر: 1243509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =