راه‌اندازی سامانه نگارستان در دانشگاه علم‌وصنعت

رئیس دانشگاه علم و صنعت از راه اندازی سامانه نگارستان با هدف تجمیع فعالیت‌های فرهنگی در این دانشگاه خبر داد.

داوود یونسیان رئیس دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از راه اندازی سامانه فرهنگی نگارستان به‌زودی در این دانشگاه خبر داد و گفت: این سامانه جامع تمام فعالیت‌های فرهنگی شامل رویدادهای فرهنگی، ثبت نام برای برگزاری برنامه‌ها، اطلاع رسانی درباره نوع برنامه‌ها، دریافت بن تخفیف و غیره را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید:

سیاست‌گذاری‌های فرهنگی و اجتماعی نیازمند پیوست علمی است

وی با بیان اینکه در آینده نزدیک، تمام فعالیت فرهنگی دانشگاه علم و صنعت در سامانه نگارستان ثبت می‌شود، گفت: در حال حاضر نسخه آزمایشی این سامانه در حال اجرا است. این سامانه تحول بزرگی را در حوزه فرهنگی ایجاد خواهد کرد.

یونسیان از طریق سامانه نگارستان، میزان فعالیت دانشجویان مشخص می‌شود، گفت: به این معنا که مشخص می‌شود یک دانشجو در یک سال تا چه میزان فعالیت فرهنگی و فوق برنامه‌ای داشته است یا در برنامه‌ها شرکت کرده است.

رئیس دانشگاه علم و صنعت عنوان کرد: سامانه نگارستان دانشگاه علم و صنعت برای دانشجویان، اساتید و کارکنان قابل استفاده است.

وی ادامه داد: سامانه گلستان در حوزه آموزشی یک سامانه موفق در دانشگاه‌ها است. سامانه نگارستان نیز در حوزه فرهنگی فعالیت دارد.

یونسیان درباره مزایای استفاده سامانه نگارستان عنوان کرد: در کل فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه ها بسیار پراکنده هستند یا امکان دارد که دانشجویی از برگزاری دوره‌ها یا برنامه‌های فرهنگی اطلاع نداشته باشد. برخی از دانشجویان نیز در تمام رویدادها شرکت می‌کنند ولی میزان فعالیت آنها در جایی ثبت نمی‌شود. سامانه نگارستان فعالیت‌های فرهنگی را در دانشگاه تجمیع و به صورت مناسب توزیع و اطلاع رسانی می‌کند.

رئیس دانشگاه علم و صنعت در پایان خاطرنشان کرد: افتتاح سامانه برای فعالیت‌های فرهنگی نخستین بار در دانشگاه تهران افتتاح شد چراکه حجم فعالیت‌های فرهنگی در این دانشگاه بالا بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1243801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =