بهره برداری از فاز نخست طرح توسعه حرم امامزاده عبدالله(ع) آمل

همزمان با هفته وقف ۴۰ پروژه سرمایه‌گذاری موقوفات و بقاع متبرکه با حضور استاندار مازندران و دیگر مسئولان استان، افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، همزمان با هفته وقف ۴۰ پروژه سرمایه‌گذاری موقوفات و بقاع متبرکه استان به ارزش ۴۳۱ میلیارد تومان با حضور یوسف نوری، استاندار مازندران، حجت‌الاسلام حیدری‌جناسمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، ذات‌الله زارعی فرماندار آمل و جمعی از مسؤلان استانی و شهری افتتاح و کلنگ‌زنی شد. ‎

این ۴۰ پروژه شامل افتتاح ۲۶ پروژه موقوفات و بقاع متبرکه با هزینه ۲۶۴ میلیارد تومان کلنگ‌زنی و ۱۴ پروژه با پیش‌بینی و سرمایه‌گذاری ۱۶۷ میلیارد تومانی می‌باشد.

همچنین باحضور استاندار مازندران، فاز نخست طرح توسعه حرم امامزاده عبدالله(ع) آمل شامل شبستان، سنگ‌فرش، درب و پنجره چوبی به ارزش 30 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم، نمایشگاه زنجیره محصولات تولیدی اراضی کشاورزی موقوفات مازندران برپا و تولیدات کشاورزی اراضی وقفی استان به نمایش گذاشته شد.

یوسف نوری، استاندار مازندران در این بازدید ضمن قدردانی از اقدامات و فعالیت‌های ارزشمند اوقاف مازندران در ورود به بحث تولید محصولات کشاورزی، گفت: اوقاف با ورود به تولید محصولات کشاورزی گام مهمی در بحث خودکفایی و رونق تولید برداشته است و از این ظرفیت باید برای ورود به بحث اصلاح بذر، بسته بندی محصولات و صادرات استفاده کند.

در پایان این مراسم در قالب همایش یاوران وقف از واقفین خیراندیش، فعالان عرصه وقف و بقاع متبرکه تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار: مجتبی نجاتی

انتهای پیام/

کد خبر: 1243992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =