هدف دانشگاه تربیت دانشجویان توانمند است

احسان محمدی نژاد: هدف دانشگاه تربیت دانشجویان توانمند است، زیرا این دانشجویان هستند که باید پس از فارغ التحصیلی در حوزه‌های مختلف باری را از دوش جامعه بردارند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از هرمزگان، احسان محمدی نژاد، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، در گفت‌وگو با ایسکانیوز، ضمن عرض تبریک به مناسبت سال تحصیلی جدید، از دانشجویان برای فعالیت در تشکل‌ها و کانون‌های موجود در دانشگاه دعوت کرد و گفت: امیدوار هستم سال تحصیلی جدید برای دانشجویان بزرگوار سالی پر از امید و بالندگی باشد.

در ادامه احسان محمدی نژاد از برنامه‌های حوزه فرهنگی دانشجویی خبر داد و گفت: حوزه فرهنگی، بیشترین ارتباط را با دانشجویان دارد و آن‌ها می‌توانند در کنار اینکه به کلاس درس خود رسیدگی می‌کنند، در برنامه‌های این حوزه نیز شرکت کنند و یک تجربه‌ جدید را در زندگی تحصیلی خود داشته باشند.

وی تصریح کرد: در حوزه فرهنگی، کانون‌ها، تشکل‌ها و انجمن‌های ورزشی متنوعی وجود دارد که دانشجویان می‌توانند متناسب با استعداد و علاقمندی‌های خود در حوزه‌های مختلف سیاسی، هنری، فرهنگی، اجتماعی، فیلم و تئاتر و...شرکت کنند و با دوستانی که هم عقیده هستند فعالیت خود را آغاز کنند.

در پایان معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی از تمام دانشجویان دانشگاه آزاد دعوت به فعالیت در حوزه فرهنگی دانشجویی کرد و افزود: هدف دانشگاه تربیت دانشجویان توانمند است، زیرا این دانشجویان هستند که باید پس از فارغ التحصیلی در حوزه‌های مختلف باری را از دوش جامعه بردارند.

خبرنگار: نسیم اسپید

انتهای خبر/

کد خبر: 1244195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =