ولکن الله رمی

همانطور که پیش‌بینی می‌شد و مقامات عالی نظامی ایران وعده کرده بودند، لحظاتی پیش عملیات گسترده موشکی ایران علیه مواضع نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی انجام شد و خبرنگاران غربی حاضر در سرزمین‌های اشغالی اصابت موفق موشک‌ها به اهداف تعیین شده و ناکامی سامانه‌های پدافندی رژیم را تایید کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار بین‌الملل ایسکانیوز، بر اساس بیانیه رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی لحظاتی پیش صدها موشک از داخل ایران به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد. رسانه‌های غربی با پرداختن به این حمله موشکی ضمن تایید ناکامی سامانه‌های پدافندی رژیم، اصابت موفق موشک‌ها به اهداف تعیین شده نظامی و امنیتی اسرائیل را تایید کردند.

تعداد و قدرت موشک‌های شلیک شده به حدی زیاد بوده که وحشت سراسر سرزمین‌های اشغالی را فرا گرفته و صهیونیست‌ها از ترس به پناهگاه‌ها گریخته‌اند. سپاه پاسداران اعلام کرده که هرگونه واکنش رژیم به این عملیات با حملات بیشتری مواجه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

اسرائیل منتظر موشک‌های پیشرفته‌تر مقاومت باشد

به نظر می‌رسد که این عملیات ذوق‌زدگی صهیونیست‌ها از به شهادت رساندن فرماندهان مقاومت را به وحشت تبدیل کرده و انتظار می‌رود که اکنون درگیری وارد فاز جدیدی شود. خبرنگاران غربی حاضر در سرزمین‌های اشغالی اصابت موفق موشک‌ها را تایید کرده‌اند. به گفته برخی از این خبرنگاران، اسرائیل انتظار نداشت پاسخ ایران به زودی و با این شدت انجام شود.

حمله موشکی ایران در حالی انجام شده که خود حزب الله در روزهای اخیر تعدادی از پایگاه‌های نظامی و امنیتی رژیم را از جمله مقر اطلاعاتی موساد موسوم به 8200 را هدف قرار داد. علاوه بر این، حمله محدود زمینی شب گذشته اسرائیل به جنوب لبنان با شکست مواجه شد و رزمندگان حزب الله نیروهای نظامی اسرائیل را مجبور به عقب نشینی کردند.

گفته می‌شود که سایر گروه‌های مقاومت از جمله در یمن و عراق نیز آمادگی کامل خود را برای مقابله با هرگونه اقدام رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند. همین امر نگرانی آمریکایی‌ها را در بر داشته و آنها نیز گفته‌اند که آماده دفاع از اسرائیل هستند. به نظر می‌رسد که محور مقاومت در روزهای آتی اسرائیل را از اقدامات خود پشیمان خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1244671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =