با شهادت سید حسن نصرالله، حزب الله با قدرت بیشتری پیش خواهد رفت

حجت الاسلام و المسلمین فلاحی: امروزه حزب الله یکی از قدرتمندترین نیروهای منطقه است که در مقابل جنایت های آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستادگی می‌کند.

احمد حسین فلاحی ضمن درود بر ارواح طیبه شهدا و امام شهدا و خاصه شهدای اخیر حزب الله و در راس آنها، سید حسن نصرالله، در رابطه با تاثیرات ترور سید حسن نصرالله بر ساختار حزب الله در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار استانی ایسکانیوز از همدان بیان کرد شهادت سید حسن نصرالله و ترور این شهید عزیز توسط رژیم جنایتکار صهیونیستی با پشتیبانی آمریکا جنایتکار، هیچ تاثیری بر ساختار حزب الله نخواهد داشت.

وی افزود حزب الله به جهت اینکه همواره در معرض تهدید رژیم صهیونیستی بوده، آماده وقوع چنین مسائلی بوده است و به همین دلیل تمام ساختار حزب الله دقیق و مرتب و برنامه ریزی شده است. در نتیجه برای هر فرمانده ای، جانشینانی آماده ادامه حرکت هستند.

فلاحی ادامه داد بنابراین شهادت سید حسن نصرالله و فرماندهان دیگر، هیچ تاثیری در ساختار حزب الله نخواهد داشت و حزب الله با قدرت بیشتری پیش خواهد رفت.

وی افزود کما اینکه بعد از شهادت سید عباس موسوی و همچنین فرماندهان دیگر، نه تنها هیچ خللی در حرکت حزب الله ایجاد نشد، بلکه امروزه حزب الله یکی از قدرتمندترین نیروهای منطقه است که در مقابل جنایت های آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستادگی می‌کند.

فلاحی با بیان جنایتی که رژیم صهیونی در رابطه با ترور سید حسن نصرالله مرتکب شده، درباره آینده درگیری میان رژیم صهیونیستی و حزب الله گفت نه تنها درگیری میان این رژیم و حزب الله تشدید خواهد شد، بلکه گروه های دیگر را هم در بر خواهد گرفت.

او گفت تجربه ثابت کرده زمانیکه خونی مظلومانه ریخته می‌شود، از آن خون گروه های دیگری خواهند رویید و گل های جدیدی رشد پیدا می‌کنند و آن جریان مظلوم، قوی تر خواهد شد. برای مثال در طول سالیان گذشته، از گروه های مقاومت منطقه، فقط حزب الله بوده، سپس حماس به وجود آمده و بعد از آن، گروه های مقاومت عراق، سوریه و یمن

فلاحی تاکید کرد اگر برای برخی افراد روزنه ای ایجاد شده بود که می‌توان با رژیم صهیونیستی کنار آمد، این رژیم با جنایات اخیر خود ثابت کرد لیاقت کنار آمدن را ندارد و باید هر چه سریع تر از صحنه روزگار محو شود.

خبرنگار: نازنین مولائی منظر

پایان خبر/

کد خبر: 1244713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =