ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر تحویل باشگاه نساجی شد

ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با انعقاد قرارداد مشارکت از سوی اداره کل ورزش مازندران تحویل باشگاه نساجی شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، روز چهارشنبه ۱۱ مهرماه ۱۴۰۳ با حضور علی رجبی، مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، علی خطیر، مدیرعامل باشگاه نساجی و سایر مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی، مشارکت‌نامه فی‌مابین امضا و ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به باشگاه نساجی تحویل شد.

علی رجبی، مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی اظهار کرد: در جهت حمایت از تیم نساجی، هیچ وقت پا پس نمی‌کشیم.

رجبی در ادامه ضمن خوش‌آمدگویی به علی خطیر، مدیرعامل جدید باشگاه نساجی، بیان کرد: قرارداد مشارکت ورزشگاه باشگاه نساجی امضا شد و باید همیشه در کنار هم باشیم؛ ما هم کنار شما و باشگاه نساجی هستیم تا موفقیت بیشتر حاصل شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران با اشاره به اینکه باشگاه نساجی، شناسنامه فوتبال و ورزش مازندران است، ادامه داد: همه ما سعی کردیم با همکاری همدیگر ایراداتی را که فدراسیون و سازمان لیگ از ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر داشت را برطرف و مشکلات را حل کنیم.

رجبی تأکید کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران کنار شماست، چون تیم نساجی، وزن ورزش استان مازندران را بالاتر می‌برد و ما به موفقیت‌های باشگاه نساجی افتخار می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: آماده هستیم هرگونه همکاری لازم در جهت کمک به باشگاه نساجی را انجام دهیم.

علی خطیر، مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران نیز در این جلسه ضمن تقدیر از پیگیری‌ها و حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان به باشگاه نساجی گفت: قطعاً حمایت‌های دستگاه ورزش در جایی اثرگذاری مثبت خود را نشان خواهد داد.

وی ضمن تقدیر از زحمات مالک باشگاه نساجی، بیان کرد: رضا حدادیان از هیچ جایی تامین مالی نمی‌شود اما سالانه حدود ۵۰۰ میلیارد تومان به عشق مردم مازندران هزینه می‌کند و هیچ آورده‌ مالی از طریق تیم برای وی ندارد.

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: مجموعه ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برای مردم قائمشهر و استان مازندران است و هر تغییراتی در این مجموعه برای استان باقی خواهد ماند.

وی طی سخنی با مدیرکل ورزش استان، اظهار کرد: این نگاه شما و این کمک و حمایت به باشگاه نساجی، حتما به یادگار خواهد ماند و هواداران قدردان حمایت شما خواهند بود.

خطیر ادامه داد: باید از ظرفیت آقای حدادیان بهینه استفاده کرد تا اثرگذاری بیشتری در ورزش و خصوصا فوتبال مازندران داشته باشیم.

گفتنی است که در حاشیه این جلسه، مشارکت‌نامه خصوصی، ماده ۲۷ پروژه استادیوم شهید وطنی قائمشهر بین اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران و مدیرعامل باشگاه نساجی منعقد و به امضا رسید.

خبرنگار: سیده‌فاطمه هاشمی

انتهای پیام/

کد خبر: 1244793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =