خطاب به تماشاگران بازی پرسپولیس و چادرملو: بازار سیاه بلیت نخرید

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران با اشاره به کمبود مسیرهای منتهی به ورزشگاه تختی از ایجاد ظرفیت هشت هزار نفری تماشاگران در دیدار تیم‌های پرسپولیس - چادرملو خبر داد و گفت: هواداران برای حضور در ورزشگاه از بازار سیاه بلیت نخرند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سیدکمال سادات عصر پنجشنبه در گفت وگویی در خصوص استفاده یک سوم ظرفیتی ورزشگاه تختی برای برگزاری مسابقه تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و چادرملو اردکان، افزود: مهمترین موضوعی که پیرامون ورزشگاه تختی داریم، مساله ترافیک و فضای موجود است و به همین لحاظ ظرفیت هشت هزار نفری برای تماشاگران در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص فروش بلیت مسابقه تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و چادرملو اردکان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: از صبح فردا /جمعه ۱۳ مهرماه/ سامانه برای فروش بلیت مسابقه باز شده و هواداران می‌توانند بلیت خود را از سامانه تهیه کنند.

مدیرکل امنیتی، انتظامی استانداری تهران به هواداران ۲ تیم در خصوص خرید بلیت از بازار سیاه هشدار داد و گفت: وقتی تماشاگران از بازار سیاه بلیت تهیه می‌کنند این امکان وجود دارد بلیت تهیه شده به تعداد زیادی از افراد دیگر هم فروخته شده باشد.

سادات تاکید کرد: هواداران توجه داشته باشند که سامانه برای ورود تماشاچیان به ورزشگاه اولین نفری که خود را به گیت می‌رساند، می‌شناسد لذا با خرید بلیت غیر از سامانه این امکان وجود دارد که بلیت فاقد ارزش را خریداری کرده باشند.

مسابقه تیم‌های پرسپولیس و چادرملو اردکان روز شنبه ۱۴ مهرماه ساعت ۱۷ در ورزشگاه تختی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1244854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =