استقلال و عزت کشور در گرو خلق امنیت پایدار است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان: استقلال و عزت کشور در گرو خلق امنیت پایدار است و پلیس در این زمینه نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس ضمن تبریک هفته انتظامی به فرمانده و مجموعه فرماندهان، مدیران و کارکنان انتظامی استان، امنیت و آرامش را از مؤلفه‌های ضروری و لازمه‌ پویائی و بالندگی جامعه‌ عنوان کرد.

وی افزود: خداوند را شاکریم که پلیس در تراز انقلاب در تمامی این سال‌ها با رشادت‌ها، ایثار و از خودگذشتگی اجازه ندادند ذره‌ای از این احساس امنیت خدشه‌دار شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه استقلال و عزت کشور در گرو خلق امنیت پایدار است و پلیس در این زمینه نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند، بیان کرد: پلیس ما یک وجه مردمی و یک جنبه مردمی ویژه‌ای دارد که با آن در برقراری امنیت همکاری می‌کنند و امنیت مردم پایه را خلق می‌سازند.

حجت الاسلام عبادی زاده تاکید کرد: در تمام ماموریت‌های پلیس توجه به رضایتمندی مردم و ایفای مسئولیت اخلاقی می‌بایست سرلوحه کار باشد تا نتیجه مورد رضایت الهی به دست آید.

فرمانده انتظامی هرمزگان نیز گفت: نظام جمهوری اسلامی نظامی ارزشی و ولایی است و بزرگترین افتخار نیروهای مسلح خدمت به این نظام اسلامی و مردمان با بصیرت و ولایتمدار آن است.

سردار علی اکبر جاویدان افزود: نیروی انتظامی از جمله نیروهایی است که همواره با به جان خریدن سختی و چالش‌های زیاد توانسته امنیت جامعه را تأمین و تضمین کند.

خبرنگار: نسیم اسپید

انتهای خبر/

کد خبر: 1244912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =