استادان و بانوان شایسته دانشگاه آزاد در پست‌های مدیریتی قرار می‌گیرند

مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده گفت: به دنبال این هستیم که استادان و بانوان شایسته در سمت‌های مدیریتی دانشگاه قرار گیرند البته در حال حاضر نیز بانوانی در عرصه های مختلف دانشگاه حضور فعال و مسئولیت‌هایی دارند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، عاصمه قاسمی مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده در نشست صمیمانه با بانوان همکار و هیات علمی واحد دماوند اظهار کرد: به دنبال قضایایی که در لبنان اتفاق افتاد، برخی خانم‌ها می‌گویند ما نیز وظیفه داریم که در این جهاد شرکت کنیم، درست است هر کسی می‌بایست با شرایط هویتی خود به تکلیف و تعهدش نسبت به خود، خانواده و جامعه عمل کند، چرا که زنان می‌توانند وظیفه خود را در تبیین و تعلیم و تربیت در کلاس به دانشجویانشان یا در منزل به فرزندانشان بیاموزند.

قاسمی خاطرنشان کرد: بانوان علاوه بر تعهد بر خدا و خود و خانواده، نسبت به جامعه نیز تعهد دارند تکلیف و مسئولیت اجتماعی دارند.

وی ادامه داد: انجام این تعهد و وظیفه باید منطبق با هویت زن بودن باشد و می‌بایست شرایط تحصیل و اشتغال بانوان و ارتقا و رشد آنان در سیستم مورد توجه قرار گیرد.

قاسمی در مورد ارتقاء استادان و کارکنان خانم بیان کرد: ما حتی دنبال این هستیم که استادان و بانوان شایسته در سمت‌های مدیریتی دانشگاه قرار گیرند البته در حال حاضر نیز بانوانی در عرصه های مختلف دانشگاه حضور فعال و مسئولیت‌هایی دارند.

وی همچنین در خصوص اهمیت توجه به دختران دانشجو و ارتباط و تعامل عمیق استاد و دانشجو در جهت دهی صحیح هویت یابی و بازسازی هویت دختران تأکید کرد: این موضوع باید دغدغه استادان خانم قرار گیرد.

مسؤل امور زنان و خانواده در پایان با شنیدن نظرات و دغدغه استادان و کارمندان واحد دماوند ابراز خرسندی کرد و گفت: با شنیدن نظرات عمیقی که همکاران ما در واحد دماوند داشتند این را می‌گویم که از نظر فکری، شما ظرفیت عظیم انسانی در دانشگاه هستید که می‌توانید برای ارتقا و تعالی دانشجویان دختر کارهای موثری انجام دهید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1244934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =