شناورسازی ساعت آغاز به کار ادارات مستقر در شهر یزد، از یکم تا دوازدهم مهر

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد، با اشاره به افزایش چشمگیر ترافیک در شهر یزد در هفته های نخست مهرماه، گفت: در راستای کاهش بار ترافیکی ناشی از بازگشایی مدارس زمان شروع کار ادارات مستقر در شهر یزد از یکم تا دوازدهم مهر، از ساعت ۷ تا ۹ صبح به صورت شناور خواهد بود.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز از یزد، به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد، با اشاره به افزایش چشمگیر ترافیک در شهر یزد در هفته های نخست مهرماه، گفت: در راستای کاهش بار ترافیکی ناشی از بازگشایی مدارس زمان شروع کار ادارات مستقر در شهر یزد از یکم تا دوازدهم مهر، از ساعت ۷ تا ۹ صبح به صورت شناور خواهد بود.

محمد حسین پارساییان در همین راستا خاطرنشان کرد: ساعت پایان کار با رعایت ۴۴ ساعت کار موظفی هفتگی، متناسب با ساعت ورود کارمندان در همان روز مشخص خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه بانک ها، مراکز درمانی، آموزشی و واحدهای دارای خدمات ضروری و توقف ناپذیر از مصوبه مذکور استثناء هستند، افزود: مدیران دستگاه های اجرایی مشمول مصوبه، باید به گونه ای برنامه ریزی کنند که ساعت کار شناور هیچ خللی در نحوه پاسخگویی و ارائه خدمات ایجاد نکند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد اظهارکرد: به شهروندان توصیه می شود حتی المقدور از ساعت ۹ تا ۱۴ برای گرفتن خدمت به دستگاه های اجرایی مراجعه کنند تا عدم حضور کارکنانی که از ساعت شناور استفاده می کنند، موجب اختلال در خدمت رسانی به آن ها نشود.

خبرنگار: اسراء علیپور

انتهای خبر/

کد خبر: 1245137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =