شاهد تحول و دگرگونی در حوزه مدیریتی واحدهای آبادان و خرمشهر بودیم

رئیس دانشگاه آزاد خوزستان گفت: در این مدت الحمدالله شاهد تحول و دگرگونی در حوزه مدیریتی واحدهای آبادان و خرمشهر بودیم.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از آبادان، نشستی بمناسبت تودیع و تکریم رئیس سابق دانشگاه آزاداسلامی واحد بین المللی اروند، با حضور رئیس دانشگاه آزاد خوزستان، معاون استاندار و فرماندار ویژه‌ شهرستان آبادان، معاونان و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان و هیأت رئیسه این واحد دانشگاهی برگزار شد.

لک رئیس دانشگاه آزاد خوزستان در این جلسه ضمن برشمردن دستاوردهای دانشگاه و اهداف و برنامه‌های آتی، اظهار داشت: تحولاتی که در دانشگاه رقم خواهد خورد، از جنس متنی و نه مدیریتی است؛ بنابراین می‌بایست از طریق ارتباط و تعامل نزدیک با کارکنان و اعضای هیات علمی، از این سرمایه‌های انسانی ارزشمند بهره ببریم.

وی با توجه به خدمات ارزنده عباسی نیا در طول ۴ سال مدیریت شایسته این واحد دانشگاه عنوان کرد: در این مدت الحمدالله شاهد تحول و دگرگونی در حوزه مدیریتی واحدهای آبادان و خرمشهر بودیم و این تحول را مدیون فعالیت‌ها و تلاش‌های ایشان و همکاران واحد اروند هستیم.

در ادامه این جلسه پرویر عسکری رئیس جدید واحد بین المللی اروند نیز ضمن مطرح کردن نیازها و ملزومات این واحد دانشگاهی، به طرح پیشنهاداتی همچون تشکیل دبیرستان بین‌المللی سما برای دانش آموزان عراقی، رفع موانع جذب دانشجویان عراقی در حوزه بین الملل، برگزاری دوره‌های تخصصی کوتاه‌مدت برای شهرداری و شرکت ایرانول و طرح تولید جلبک جهت استفاده در محصولات آرایشی، بهداشتی و دارویی پرداخت.

حمزوی مسئول بسیج اساتید واحد بین المللی اروند نیز ضمن با بیان اینکه تشکیل و تاسیس بسیج اساتید این واحد دانشگاهی به همت عباسی نیا بود، عنوان کرد: ایشان از اولین افرادی بودند که در واحد آبادان با جدیت و و پیگیری توانست مجموعه بسیج اساتید دانشگاه را پایه گذاری کنند و در طول مدیریت‌شان از هیچ کمکی برای اعتلای به ارزش‌ها و آرمان‌های بسیج اساتید دریغ نکردند.

لازم به ذکر است در پایان این نشست از زحمات سعید عباسی‌نیا رئیس پیشین واحدهای خرمشهر و آبادان توسط دکتر طهرانچی ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر به عمل آمد.

خبرنگار: محمدعلی بنی سعید

انتهای خبر/

کد خبر: 1245358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =