عملکرد پلیس آبادان در برخورد با مجرمان و مفسدان قابل تقدیر است 

امام جمعه شهرستان آبادان به مناسبت هفته فراجا با جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه و فعالان اجتماعی این شهرستان با فرماندهی انتظامی شهرستان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از آبادان؛ حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی‌ امام جمعه شهرستان آبادان در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان آبادان و دیگر مسئولان و معاونین ستادی با تقدیر از زحمات کارکنان جمعی در بحث امنیت موجود و با اشاره به روحیه جهادی کارکنان انتظامی خاطرنشان کرد: رویکرد فرمانده انتظامی آبادان در برقراری نظم و امنیت باعث شده است شهرستان آبادان نسبت به امنیت وضعیت مطلوبی داشته باشد گرچه سایر متولیان امنیت باید پلیس را در این وظیفه خطیر همراهی کنند.

امام جمعه آبادان در این دیدار با تقدیر از اقدامات پلیس در تامین نظم و امنیت جامعه گفت: تحولات خوبی در مجموعه انتظامی شهرستان به خصوص در برخورد با هنجارشکنان و مفسدان رقم خورده است و ما اطمینان داریم که پلیس حامی همیشگی مردم در تامین امنیت و آسایش می‌باشد.

وی از فعالیت پلیس در حوزه فرهنگی و امر به معروف و نهی از منکر تشکر و قدردانی کرد و با اشاره به موقعیت خاص آبادان خواستار توجه جدی مسئولان بالادستی و اختصاص امکانات بیشتر به مجموعه انتظامی این شهرستان شد.

در این دیدار سرهنگ کشوری فرمانده انتظامی شهرستان آبادان ضمن خوشامدگویی و خیرمقدم محضر امام جمعه شهرستان، روحانیون حوزه و دانشگاه و فعالان اجتماعی گزارشی از بیلان عملکرد پلیس در شش ماه نخست سال جاری، ارائه داد.

وی از افزایش کشفیات و کاهش برخی جرائم مثل سرقت‌های جرائم خشن نسبت به مدت مشابه خبر داد و افزود: به همت همکاران خدوم فراجا در شهرستان آبادان و با تلاش شبانه‌ روزی که کارآگاهان پلیس در این شهر انجام دادند خوشبختانه آمار جرائم به صورت قابل توجهی کاهش یافته است، که این را مرهون و مدیون حمایت‌های مردمی می‌دانیم.

لازم به ذکر است در پایان با برپایی نماز جماعت در حسینیه حضرت زینب (س) ستاد فرماندهی فراجا و اهدای لوح از طرف امام جمعه به فرمانده انتظامی آبادان از دیگر برنامه‌های این دیدار بود.

خبرنگار: حسین سیامری

انتهای خبر/

کد خبر: 1245543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =