جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در طرح ارمغان مهر به بیش از هزار دانش‌آموز کمک کرد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، حمید محبوبی، از اجرای موفقیت‌آمیز طرح ارمغان مهر در این استان خبر داد. به گفته‌ی محبوبی، در این طرح، یک هزار و ۴۴۷ بسته‌ی آموزشی، بهداشتی و غذایی بین دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار توزیع شده است.

محبوبی با بیان اینکه ۱۸۹ داوطلب در تهیه، بسته‌بندی و توزیع این بسته‌ها مشارکت داشته‌اند، گفت: معاونت داوطلبان با تکیه بر توان داوطلبی خود و با همراهی داوطلبان بشردوست جمعیت هلال احمر در سراسر استان آذربایجان‌غربی برنامه‌های متنوعی اجرا کرده است.

وی با اشاره به ارزش ریالی این بسته‌ها، افزود: تا این مرحله از اجرای طرح با همراهی خیرین نیک‌اندیش و مردم نوع دوست، ۱۴ میلیارد و ۸ میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در پایان با قدردانی از اعضای داوطلب، خاطرنشان کرد: داوطلبان و خیرین سرمایه اصلی جمعیت هلال احمر هستند و امید است با اشاعه فرهنگ داوطلبی در سطح جامعه روز به روز بر گستره این خانواده افزوده شود.

در این طرح، جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با هدف حمایت از دانش‌آموزان مناطق محروم و ایجاد نشاط و انگیزه در جامعه، بسته‌هایی شامل لوازم‌التحریر، مواد غذایی و بهداشتی را توزیع کرده است.

خبرنگار: سینا رزمی

انتهای خبر/

کد خبر: 1245545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =