کشف محموله میلیاردی سوخت قاچاق در چابهار / ۳۹ شناور توقیف شد

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف محموله میلیاردی ‌فرآورده‌های نفتی توسط دلاورمردان دریایی خبر داد و گفت: ۳۹ فروند شناور در این ارتباط توقیف شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار ‌رضا شجاعی‌ در تشریح این خبر گفت: ماموران پایگاه دریابانی چابهار از خروج چند فروند شناور حامل کالای قاچاق از کشور مطلع شدند و سریعاً دستگیری آنها را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید:

ضبط پورشه قاچاق ۱۳۳ میلیاردی در مشهد

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: پس از حضور دریابانان در محل، ۳۹ فروند شناور حامل سوخت و کالای قاچاق را مشاهده و با اقتدار آنها را توقیف کردند.

وی خاطر نشان کردند: دریابانان در این عملیات موفق شدند ضمن توقیف ۳۹ فروند قایق و دستگیری ۲۷ نفر متهم، مقدار ۵۷ هزار لیتر سوخت گازوئیل، بنزین مقدار هزار و ۱۶۰ لیتر و مقدار روغن خوراکی و مقدار ۱۰۰۰ لیتر روغن ماشین سنگین را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان با اشاره به ارزش بیش از ۳۲ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال کالاهای مکشوفه، خاطر نشان کرد: کالاهای کشف شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سردار "شجاعی" در خاتمه خاطر نشان کرد: دریابانان با عزم مصمم و اراده پولادین در پاسداری از مرزهای شهرستان و مبارزه بی امان با پدیده قاچاق اجازه هیچ گونه فعالیت غیرقانونی را به احدی نخواهند داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1245759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =