ارتقاء مرتبه علمی ۶ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد بندرعباس از استادیاری به دانشیاری

در جلسه هیأت ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی با ارتقا ۶ مرتبه علمی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس از مرتبه استادیاری به دانشیاری موافقت شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از هرمزگان، در جلسه هیات ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی با ارتقاء مرتبه علمی استادیاری استادان آزیتا امیرفخرایی دکتری روان شناسی سلامت، آتسا پارساپور دکتری ریاضی محض، صابر قاسمی دکتری محیط زیست- حیات وحش، مهناز برخورداری دکتری ریاضی کاربردی، محمد صادق دهقانیان دکتری زمین شناسی و کمال رنجبر دکتری تربیت بدنی موافقت و طی حکمی با امضای محمد مهدی طهرانچی رئیس این دانشگاه به آنان ابلاغ شد.

محمد حسین رنجبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان گفت: در این راستا پرونده تعدادی دیگری از اعضای هیات علمی این استان جهت ارتقاء مرتبه علمی در دست بررسی است که امیدواریم با موافقت جلسه هیات ممیزه همراه باشد تا به زودی شاهد کسب رتبه های علمی بیشتری در دانشگاه باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان اظهار امیدواری کرد و گفت: اساتید هیات علمی باید با تلاش مضاعف در مسیر اعتلای علمی گام بردارند و با بروز رسانی اطلاعات و معلومات خود موجب بالندگی این دانشگاه و خود در این مسیر خطیر شوند.

خبرنگار: نسیم اسپید

انتهای خبر/

کد خبر: 1245808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =