کانال‌های دفع آب‌های سطحی آبادان لایروبی شد

شهردار آبادان گفت: پیش‌بینی‌های لازم جهت کنترل آب‌های سطحی در فصل بارندگی انجام شده است و تلاش داریم در بارندگی ها خللی در کار مردم ایجاد نشود.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خوزستان، یاسین کاوه‌پور شهردار آبادان، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به فصل بارندگی در آبادان و با تاکیدی که شورای اسلامی شهر مبنی بر آماده‌سازی هرچه سریع‌تر شهر برای فصل بارندگی دارد، لایروبی کانال دفع آب‌های سطحی توسط مناطق سه گانه شهرداری آغاز شده است.

وی ادامه داد: بر اساس تجربه‌ای که از سال‌های گذشته وجود دارد و برای لزوم جلوگیری از آبگرفتگی‌های احتمالی، پاکسازی و لایروبی کانال‌ها از اولویت‌های اصلی مجموعه شهری شهرداری آبادان است که دستور داده شده سریعا اقدامات لازم انجام گردد.

شهردار آبادان با بیان اینکه هدف اصلی از اجرای این عملیات، تسهیل خروج آب‌های سطحی و جلوگیری از هر گونه مشکل در معابر شهری است، افزود: با توجه به تشکیل جلسه ستاد بحران شهرداری آبادان، عملیات گسترده‌ای در این خصوص در سطح شهر در حال انجام است که امیدواریم با این اقدامات پیشگیرانه، آبادان در فصل بارندگی با کمترین مشکلات آبگرفتگی مواجه شود.

کاوه‌پور در پایان خاطرنشان کرد: هدف ما و مجموعه شهرداری آبادان این است که در هر شرایطی بهترین تصمیمات در جهت رفاه و آسایش مردم گرفته شود و با پیش‌بینی‌های انجام شده در این مدت نگذاریم خللی در رفت و آمد و زندگی روزمره مردم ایجاد شود.

خبرنگار: مهدی محمودی

انتهای خبر/

کد خبر: 1245842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =