جهان شاهد یک جلوه بی نظیر از نبرد میان جبهه حق و باطل است

استاندار کرمانشاه گفت: در عرصه جهانی شاهد یک جلوه بی نظیر از نبرد میان حق و باطل هستیم که صحنه‌ای معاصر از واقعه کربلا است.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه روز دوشنبه( ۲۳ مهرماه) در همایش بین المللی امت مقاومت که با شعار "مقاومت، بروز قدرت ایمان" و با حضور چهره‌های ملی و بین‌المللی محور مقاومت در تالار برق کرمانشاه برگزار شد؛ عنوان کرد: در عرصه جهانی شاهد یک جلوه بی‌نظیر از نبرد میان حق و باطل هستیم که یک جلوه معاصر از واقعه کربلا است. در یک سوی میدان یک لشکر پلید و شیطانی ایستاده که از انجام هیچ جنایتی فروگذار نکرده است و در سوی مقابل محور مقاومت با پشتیبانی انسان‌های آزاده جهان ایستاده و به دفاع از مظلوم برخواسته است.

استاندار کرمانشاه در ادامه سخنانش تحولات یک سال گذشته را بسیار سریع و سرنوشت‌ساز توصیف کرد و گفت: شاید تا یک سال قبل کمتر کسی باور داشت که در این فاصله کم، یک جبهه بزرگ و متشکل از میلیون‌ها انسان شریف و آزاده در دفاع از ملت مظلوم فلسطین، در برابر یک جریان باطل به نام صهیونیزم بین‌المللی صف آرایی کنند.

وی یادآور شد: همه ما باید تلاش کنیم با قرار گرفتن در طرف درست تاریخ، در میسر روشن الهی و راه جهاد و شهادت قرار بگیریم.

صحرایی تقابل حق و باطل در دنیای امروز را یک جنگ گسترده، ترکیبی و بسیار دشوار توصیف کرد و گفت: استکبار جهانی با تفرقه افکنی و به کارگیری خدعه‌های شیطانی، به دنبال ایجاد چند دستگی میان امت اسلام است در حالیکه همه ما عضو یک پیکره هستیم و باید تلاش کنیم با یک نگاه توحیدی و وحدت گرا، در دام تفرقه و نفاق دشمن نیافتیم.

وی صفت "سگ هار منطقه" را توصیفی قرآنی و بسیار شایسته برای رژیم جعلی صهیونیستی دانست و گفت: ما راهی جز مقاومت و مقابله با این "سگ هار" نداریم و چه بخواهیم و چه نخواهیم رویارویی جبهه حق با این موجود پلید غیرقابل اجتناب است.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: جریان صهیونیزم با آن نگاه شوم نژادپرستانه به دنبال به بردگی گرفتن بشریت است و این ذات کثیف، پلید و جنایتکار، امروز بر همگان آشکار شده است.

وی یادآور شد: سال‌ها نظام استکباری، حمایت‌های ایران اسلامی از محور مقاومت را به هلال شیعی تقلیل می‌داد ولی برکت خون‌های شهدایی مانند سردار زاهدی، سردار نیلفروشان و دیگر مستشاران عزیز ما که در جای جای جبهه‌های محور مقاومت جانشان را بر سر دفاع از ملت مظلوم فلسطین فدا کردند، این نیت شوم بر فنا رفت.

صحرایی تاکید کرد: امروز همه می‌دانند شهادت طلبی محور مقاومت تنها به خاطر دفاع از شیعیان نیست و سید حسن نصرالله و سرداران بزرگ مقاومت در راه دفاع از آرمان قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین به شهادت رسیدند.

وی یادآور شد: صهیونیست ها ادعا کردند با ترور این چهره‌های شاخص، جبهه مقاومت زمین گیر خواهد شد ولی با کمک میلیون‌ها انسان حق طلب و آزاده در سراسر جهان، جبهه حق با قدرت و صلابت بیشتری با لشکر ظلم و کفر به مقابله خواهد پرداخت و این پرچم حق طلبی را با عزت تمام در آسمان افراشته نگاه خواهیم داشت‌.

استاندار کرمانشاه در پایان تأکید کرد: دل‌ها، زبان‌ها و اقدام ما با محور مقاومت است و با دشمن صهیونیستی هیج مماشانی نداریم.

انتهای خبر/

کد خبر: 1246006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =