منچستر به دنبال جذب ۲ بازیکن دیگر از بایرن مونیخ

مدیران باشگاه منچستریونایتد برای تقویت تیم خود چشم به جذب دو بازیکن دیگر از بایرن مونیخ دارند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، باشگاه منچستریونایتد تابستان اخیر بیش از ۲۰۰ میلیون پوند در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی اخیر بابت خرید بازیکنان جدید هزینه کرد و از این حیث دومین باشگاه لیگ برتری محسوب می‌شد. حالا به نظر می‌رسد مدیران این باشگاه قصد دارند از پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی پیش رو هم برای تقویت هر چه بیشتر این تیم استفاده کند.

بیشتر بخوانید:

پایان همکاری فرگوسن با منچستریونایتد

شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت آلمان» گزارش داد؛ مدیران باشگاه منچستریونایتد وضعیت دو بازیکن دیگر از بایرن مونیخ را زیرنظر دارند که یکی از آنها لئون گورتسکا و دیگری لروی سانه است که به ترتیب در پایان ماه ژوئن ۲۰۲۶ و در پایان ماه ژوئن ۲۰۲۵ قراردادشان با بایرن منقضی می‌شود. سرخپوشان منچستر جذب این دو بازیکن را در پنجره زمستانی پیش‌رو یا تابستان آینده در نظر دارند. من‌یونایتد در تابستان اخیر ماتیس دلیخت و نصیر مزراوی را از بایرن به خدمت گرفت.

در سوی دیگر شایعاتی مطرح است مبنی بر اینکه منچستریونایتد تصمیم گرفته تا به آنتونی اجازه دهد تا در ماه ژانویه از این تیم به صورت قرضی یا قطعی جدا شود. باشگاه‌های آژاکس، نیوکاسل و کریستال‌پالاس نسبت به جذب این بال برزیلی علاقه‌مند هستند که تا سال ۲۰۲۷ تحت‌قرارداد منچستریونایتد است.

منچستریونایتد ممکن است پیش از پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی پیش‌رو تغییراتی را هم روی نیمکت مربیگری‌اش شاهد باشد. گفته می‌شود دو بازی پیش روی شیاطین سرح با برنتفورد در لیگ برتر انگلیس و فنرباغچه در لیگ اروپا آخرین ضرب‌الاجل مدیران این باشگاه به اریک تن‌هاخ است تا جایگاهش را در این تیم حفظ کند و در صورت نتیجه نگرفتن از سمت سرمربیگری این تیم اخراج خواهد شد.

منچستریونایتد که در آخرین بازی‌اش در خانه استون‌ویلا به تساوی بدون گل رضایت داد، در حال حاضر با ۸ امتیاز در رده چهاردهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1246109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =