رقابت‌های مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶؛ ایران ۴ - ۱ قطر

تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف قطر رفت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (سه‌شنبه ۲۴ مهر) در چهارمین دیدار خود در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در ورزشگاه راشد امارات به مصاف قطر رفته است.

ایران ۲ - ۱ قطر

کارت زرد: محمد محبی (۵۰) از ایران

کارت قرمز: -

گلزنان: المعز علی (۱۷) برای قطر - سردار آزمون (۴۲) و (۴۸) برای ایران

ترکیب تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند، میلاد محمدی، شجاع خلیل‌زاده، علی نعمتی، امید نورافکن، محمد کریمی، سعید عزت‌اللهی، محمد محبی، مهدی طارمی، مهدی قایدی و سردار آزمون.

ترکیب تیم ملی قطر: مشعل برشام، عبدالکریم حسن، طارق سلمان، عبدالعزیز حاتم، جاسم عبدالسلام، ادمیلسون جونیور، اکرم عفیف، لوکاس مندس، بوعالم خوخی، المعز علی و احمد فتحی عبدالله.

گزارش زنده بازی را در ادامه می‌خوانید:

نیمه نخست

توپ و میدان در دقایق ابتدایی بازی در اختیار بازیکنان تیم ملی ایران بود که با گذشت ۱۰ دقیقه از بازی قطری‌ها با تمرکز بیشتری به کار خود ادامه دادند.

دقیقه ۱۷ (گل اول قطر): اولین حمله جدی قطر با پاس بلند بازیکن قطری به محوطه جریمه همراه بود که این توپ در فضای ایجاد شده پشت مدافعان به معز علی رسید و او با یک ضربه روی پا به طاق دروازه، گل اول قطر را به ثمر رساند.

ادامه کار با تلاش بازیکنان ایران برای گلزنی همراه بود اما پرس سنگین قطری‌ها در یک سوم زمین ایران کار را برای بازیکنان کشورمان سخت کرده بود و بازیکنان ایران قادر به ایجاد موقعیت جدی نشدند.

دقیقه ۳۲: ایران با پاس‌های بلند سعی در ایجاد موقعیت داشت. در این دقیقه سردار آزمون پشت محوطه جریمه قطر صاحب توپ شد و با یک شوت محکم تیر دروازه حریف را به لرزه انداخت تا اولین موقعیت جدی ایران را خلق کند.

دقیقه ۴۲ (گل اول ایران): قطری‌ها که بازی را مدیریت می‌کردند روی ارسال بی‌نقص امید نورافکن و ضربه سر سردار آزمون گل اول را دریافت کردند.

دقیقه ۲+۴۵: سمت چپ تیم قطر با حضور عبدالکریم حسن و اکرم عفیف خطرساز بود. در این دقیقه ارسال اکرم عفیف از سمت راست خط دفاعی ایران با ضربه سر بازیکن قطر همراه بود که این توپ به تیر دروازه ایران برخورد کرد.

دقیقه ۵+۴۵: حرکت خوب بازیکنان ایران، محمد محبی را در گوشه سمت راست محوطه جریمه قطر صاحب توپ کرد، شوت محبی برای بار دوم تیر دروازه قطر را به لرزه انداخت تا دو تیم با همان نتیجه یک بر یک راهی رختکن شوند.

نیمه دوم

دقیقه ۴۸ (گل دوم ایران): ارسال مهدی قایدی به داخل محوطه جریمه تیم قطر با خروج دروازه‌بان آن‌ها همراه بود اما برخورد او با مدافع قطری باعث شد تا توپ از دستان او خارج شود و سردار آزمون گل دوم ایران را به ثمر برساند.

کد خبر: 1246132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =