جشنواره اتفاق ۴ در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

جشنواره اتفاق ۴ با هدف پرورش ایده‌ها و طرح‌های جوانان در حوزه‌های مختلف و نیز تجلیل از سازمان‌های مردم‌نهاد برتر در حوزه جوانان، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، جشنواره اتفاق ۴ با هدف پرورش ایده‌ها و طرح‌های جوانان در حوزه‌های مختلف و نیز تجلیل از سازمان‌های مردم‌نهاد برتر در حوزه جوانان، برگزار شد.

این مراسم با حضور میهمان ویژه ملی علی پارسانیا، مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان، محمود سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، حبیبی مدیرکل زنان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری، خواجوی مدیرکل اجتماعی استانداری، رسول غلامی معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان، اکبر ایازی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد در جمع دبیران سازمان‌های مردم‌نهاد اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری در محیط متفاوت تفریحی برگزار شد.

علی پارسانیا مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان در جشنواره استانی اتفاق ۴ چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت تسهیلگری در حوزه سازمان‌های مردم‌نهاد گفت: در راستای تسهیلگری در امور سازمان‌های مردم‌نهاد، زمان صدور مجوز تشکل‌ها به حداقل زمان رسیده است.

وی شبکه‌سازی برای توانمندسازی سمن‌ها را یک امر مهم و تأثیرگذار برشمرد و بیان داشت: توانمندسازی شبکه‌های مردم‌نهاد، یکی از اهداف حوزه مشارکت‌های اجتماعی است تا برنامه‌های راهبردی این تشکل‌ها با اثرگذاری بیشتر، اجرایی شود.

محمود سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری در مراسم جشنواره اتفاق ۴ عنوان کرد: اعضای سازمان‌های مردم‌نهاد را جوانان تشکیل می‌دهند و تشکل‌های مردم‌نهاد جوان نیز می‌بایست با قشر نوجوان و جوان جامعه، ارتباط مستقیم داشته تا با تعامل و همکاری بیشتر، چالش‌های اجتماعی و فرهنگی در جامعه را رفع و به توسعه مثبت این حوزه‌ها کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: در جشنواره اتفاق ۴ از سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی در چهارمحال و بختیاری تجلیل می‌شود و قدردان تلاش، همت و اراده تشکل‌های مردم نهاد هستیم که خالصانه در راستای اعتلای فرهنگ در جامعه، تلاش می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد، نقش تأثیرگذار در راستای توسعه مباحث فرهنگی و اجتماعی در جامعه دارند.

گفتنی‌است، در این برنامه از ۱۱ تشکل برتر، ۱۳ تشکل شایسته تقدیر و ۴۷ تشکل فعال تجلیل شد.اعطای ۱۱ اعتبارنامه جدید سازمان مردم‌نهاد و رونمایی از اولین سرود ویژه تشکل‌های مردم‌نهاد و نیز تجلیل از خانواده جوانترین شهید والامقام صیانت از آرای مردمی، از دیگر برنامه‌های این جشنواره بود.

خبرنگار: فاطمه نادری

انتهای پیام/

کد خبر: 1246142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =