آغاز ثبت‌نام «انتقال» دانشجویان شاهدوایثارگر جدیدالورود علوم پزشکی

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت از آغاز ثبت نام انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر جدیدالورود دانشگاه های علوم پزشکی کشور برای سال تحصیلی ۱۴۰۴- ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، رضا البرزی مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت با اعلام این خبر گفت: بر اساس آیین نامه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، حداکثر ۵ درصد سهمیه پذیرش مقاطع تحصیلی دانشگاه های علوم پزشکی (به جز مقطع دکتری تخصصی) برای نقل و انتقال دانشجویان در شروع هر سال تحصیلی اختصاص می یابد.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت افزود: تسهیلات موضوع این آیین نامه صرفاً برای دانشجوی همسر و فرزند شهید، آزاده و همسر و فرزند آزاده و جانبازان بالای ۲۵ درصد و همسر و فرزندان آنان است.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت ادامه داد: دانشجویان شاهد و ایثارگر جدیدالورود از تاریخ ۲۴ مهرماه تا ۴ آبان ماه ۱۴۰۳ می توانند از طریق سامانه انتقال، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

البرزی تأکید کرد: دانشجویان واجد شرایط انتقال، لازم است در زمان تعیین شده از طریق سامانه نقل و انتقال به آدرس: http://shahedtransmission.behdasht.gov.ir اقدام و از مراجعه حضوری به دانشگاه ها و ستاد مرکزی وزارت بهداشت خودداری کنند و با توجه به محدودیت زمانی در مبحث آموزش دانشجویان، امکان تمدید ثبت نام به هیچ وجه امکان پذیر نیست.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت تأکید کرد: ضرورت دارد دانشگاه ها پس از ثبت نام اولیه و صدور شماره دانشجویی دانشجویان پذیرفته شده جدید الورود، نسبت به روزرسانی اطلاعات دانشجویان در سامانه یکپارچه مدیریت آموزشی (سیما) به صورت روزانه اقدام کنند.

البرزی ادامه داد: ثبت درخواست متقاضیان انتقال برای دانشجویان جدیدالورود در سامانه نقل و انتقال شاهد و ایثارگر منوط به روز رسانی سامانه یکپارچه مدیریت آموزشی (سیما) است.

وی در خصوص اعلام نتیجه نقل و انتقال متقاضیان افزود: درخواست متقاضیان در کمیسیون نقل و انتقالات بررسی و نتیجه بررسی انتقال دانشجویان «ورودی جدید» و «ورودی سال های قبل»، به طور همزمان در «اواسط ماه آبان ۱۴۰۳» از طریق سامانه و پیامک به دانشجو اطلاع رسانی و از طریق سامانه انتقال به دانشگاه مبداء و مقصد نیز اعلام می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1246162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =