حضور سازمان سینمایی سوره با ١٣ اثر در جشنواره فیلم کوتاه تهران

سازمان سینمایی سوره امسال با ١٣ اثر مختلف در سه بخش «مسابقه ملی»، «کتاب و سینما» و «شاخه زیتون» چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران حضور دارد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، فیلمسازان فراتهران «مرکز فیلم جوان سوره» با ٨ اثر و هنرمندان جوان «باشگاه فیلم سوره» با ۵ اثر در این جشنواره حضور پررنگی خواهند شد.

فیلم‌های «برهوت» به کارگردانی امیرعلی صراف و تهیه‌کنندگی علی شفیعی، «سَر» به کارگردانی سیدعلیرضا رضایی و تهیه‌کنندگی سجاد انتظاری و «پیام» به کارگردانی سعید ملتجی و تهیه‌کنندگی مرتضی ملتجی از آثار مرکز فیلم جوان سوره و فیلم‌های «راوی» به کارگردانی محمد پایدار و تهیه‌کنندگی محمدجواد موحد و محمد گودرزی، «آپاترید» به کارگردانی سیدمحمدحسین حسینی و تهیه‌کنندگی محمد گودرزی، «خسرو١٢٧» به کارگردانی ابوالفضل ساعی مهربان و تهیه‌کنندگی حامد مهربانی و «روز خداحافظی» به کارگردانی فرزاد رنجبر نظری و تهیه‌کنندگی سیدمحمدهادی آقاجانی از آثار باشگاه فیلم سوره در بخش مسابقه ملی به رقابت خواهند پرداخت.

فیلم‌های «تا صبح» به کارگردانی الهام هادی‌نژاد و تهیه‌کنندگی مرتضی علایی، «پیام» به کارگردانی سعید ملتجی و تهیه‌کنندگی مرتضی ملتجی، «یک دو سه» به کارگردانی امیرحسین کشمیری و تهیه‌کنندگی داوود کرمی و پویانمایی «آوای ابرها» به کارگردانی محمد لطفعلی و تهیه‌کنندگی هادی فیروزمندی از آثار مرکز فیلم جوان سوره که با محوریت مظلومیت مردم فلسطین و غزه تولید شده‌اند، نیز در بخش شاخه زیتون به نمایش درخواهند آمد.

آثار «پاییز آمد» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سجاد انتظاری، «پای پرواز» به کارگردانی روح الله جلالی طلب و تهیه‌کنندگی سجاد انتظاری از آثار مرکز فیلم جوان سوره و «طلوع سرد» به کارگردانی محمدحسین رمضانی و تهیه‌کنندگی حامد مهربانی اثر باشگاه فیلم سوره در بخش اقتباسی «کتاب و سینما» این دوره حضور دارند.

سازمان سینمایی سوره در راستای حمایت از استعدادها و فیلمسازان تازه‌نفس در تهران و استان‌ها به واسطه باشگاه فیلم سوره و مرکز فیلم جوان سوره به دنبال معرفی فیلمسازان جوان به سینمای حرفه‌ای و توسعه باشگاه‌های فیلم خود در سراسر کشور است.

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌کوتاه تهران ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۳ در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1246205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =