یادواره شهدای گمنام واحد علوم و تحقیقات برگزار شد

دوازدهمین سالروز تشییع و تدفین شهدای گمنام و گرامیداشت شهدای محور مقاومت در محل گلزار شهدای گمنام واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دوازدهمین سالروز تشییع و تدفین شهدای گمنام در این واحد و گرامیداشت شهدای محور مقاومت با حضور دکتر جمشید صباغ زاده قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این واحد، حجت الاسلام و المسلمین اکرمی مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در واحد علوم و تحقیقات، جمعی از مسئولان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی و این واحد دانشگاهی، برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین اکرمی مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در واحد علوم و تحقیقات در این مراسم، ضمن درود بر روان پاک شهداء و خانواده معظمشان، جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و لبنان را محکوم کرد و گفت: در ایامی هستیم که باب شهادت به روی مشتاقان آن گشوده است.
وی ادامه داد: جهان شاهد جنایات تلخی است که بر مردم مظلوم غزه، لبنان و فلسطین رخ می‌دهد. یاد شهدای عزیز غزه و لبنان را گرامی می‌داریم و با آنها تجدید عهد و پیمان می‌کنیم و مسیر و طریق آنها را روشن و پر رهرو نگاه خواهیم داشت.
حجت الاسلام و المسلمین اکرمی در این مراسم یاد و خاطره شهیده سیدة عبدالله عمرو از دانشجویان لبنانی واحد علوم و تحقیقات که در بمباران رژیم غاصب به مرتبه پر افتخار شهادت نائل شد، گرامی داشت.
لازم به ذکر است در این مراسم ، مجتبی صولتی روایتگر دفاع مقدس سخنرانی کرد و حاضران ضمن فاتحه خوانی، مزار شهدای گمنام واحد علوم و تحقیقات را غبار روبی کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1246225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =