تعاونی مسکن اعضای هیئت علمی و کارکنان تا حصول نتیجه پیگیری شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان ایجاد تعاونی مسکن در دانشگاه را مطالبه به حق کارکنان و استادان دانست و گفت: تعاونی مسکن اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان تا حصول نتیجه پیگیری و دنبال شود.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از هرمزگان، محمد حسین رنجبر در جلسه شورای مسکن اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان که با حضور اکثریت اعضای این شورا در واحد بندرعباس برگزار شد با قدردانی از پیگیری اعضای این شورا جهت هموار نمودن شرایط لازم در حل این مسئله حیاتی در دانشگاه اظهار کرد: رفع چالش‌های حقوقی و انعقاد تفاهم نامه همکاری با مسکن و شهرسازی استان نوید بخش اتفاقات و خبرهای خوش به کارکنان و اعضای هیئت علمی پر تلاش و زحمتکش دانشگاه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با بیان اینکه استان هرمزگان پیشرو تعاونی مسکن در کل کشور است افزود: استان هرمزگان به لحظ پیشرفت کار در بین دانشگاه‌های آزاد کل کشور پیشرو بوده و همین امر موجب شده تا به عنوان الگو و واحد برتر در این زمینه مطرح شود.

وی اظهار کرد: چگونگی راه اندازی تعاونی‌ها و نحوه اجرای آن در دانشگاه باید در شورای استان که با حضور اعضای هیئت علمی توانمند و مجرب گروه‌های عمران و معماری برگزار می‌شود ترسیم و با برنامه ریزی اصولی با در نظر گرفتن مقررات دانشگاه اجرا و عملیاتی شود.

رنجبر در پایان برگزاری مستمر جلسات تعاونی در دانشگاه خواستار شد و گفت: تلاش شود این مسئله حیاتی در دانشگاه حل شود تا کارکنان و اعضای هیئت علمی با فراغ بال و آرامش کامل به کار خود بپردازند.

این جلسه با گزارش مدیر کل حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان از روند پیشرفت کار ادامه و با اظهار نظر و ارائه راهکار های حاضرین در جلسه پایان یافت.

خبرنگار: نسیم اسپید

انتهای خبر/

کد خبر: 1246476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =