طوفان الاقصی| شلیک نزدیک به ۲۰۰ موشک از لبنان به سمت اراضی اشغالی

سرنگونی پهپاد هرمس اسرائیل در لبنان به دست حزب الله، حملات هوایی به شهر غزه، هزینه هفت میلیارد دلاری رژیم تل‌آویو در ۲۱ روز جنگ با حزب الله و تشدید حملات بامدادی جنبش مقاومت لبنان از مهمترین تحولات روز ۳۸۱ طوفان الاقصی است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، حزب الله لبنان طی بامداد امروز در روز ۳۸۱ طوفان الاقصی، از تشدید عملیات‌های خود علیه رژیم اسرائیل خبر داد که طی آن یک پهپاد این رژیم با پدافند این جنبش در آسمان لبنان سرنگون شد.

بیشتر بخوانید:

طوفان‌ الاقصی| اسرائیل خود را برای حملات تروریستی در بیروت آماده می‌کند

رژیم اسرائیل در جنوب لبنان تا امروز دوشنبه، در سه هفته گذشته هفت میلیارد دلار هزینه جنگ متحمل شده است و هر ساعت یکی از نظامیانش در شمال کشته یا زخمی می‌شود.

مهمترین مطالب روز ۳۸۱ را در ادامه دنبال کنید:

انفجارهای پشت سر هم در شهر غزه

شبکه الجزیره گزارش داد که همزمان با پرواز جنگنده‌های رژیم اسرائیل بر فراز شهر غزه در شمال، انفجارهای متوالی از این شهر به گوش می‌رسد.

زخمی شدن ۲۶ نظامی صهیونیست طی ۲۴ ساعت گذشته

منابع و رسانه‌های عبری صبح امروز دوشنبه گزارش داد که در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۶ نظامی ارتش اسرائیل زخمی شده اند که ۲۳ تن از آن‌ها در درگیری با حزب الله بوده است.

جنگ با حزب الله، حدود ۷ میلیارد دلار هزینه اضافی برای رژیم اسرائیل داشته است

رسانه‌های رژیم اسرائیل نوشتند که توسعه جنگ در شمال فلسطین اشغالی از ابتدای ماه سپتامبر(۲۱ روز گذشته) هزینه‌ ۶.۷ میلیارد دلاری برای این رژیم داشته و هزینه روزانه جنگ در شمال برای تل‌اویو، بیش از نیم میلیارد شکل یعنی معادل ۱۳۵ میلیون دلار آمریکاست.

حزب الله لبنان از ۹ عملیات خود علیه اشغالگران طی بامداد امروز خبر داد

جنبش مقاومت اسلامی لبنان طی بیانیه‌های جداگانه‌ای اعلام کرد که ۹ عملیات علیه رژیم اسرائیل و ارتش آن در جنوب لبنان و شمال فلسطین اشغالی انجام داده است.

حمدان: شهادت السنوار، تبلیغات علیه رهبران حماس را باطل کرد

یکی از رهبران حماس با بیان اینکه نحوه شهادت شهید السنوار، برنامه و تبلیغات رژیم اسرائیل علیه مقاومت را برهم زد، گفت که رئیس تشکیلات خودگردان تاکنون شهادت وی را به حماس تسلیت نگفته است.

وال استریت ژورنال: نحوه شهادت سنوار، محبوبیت او را بیشتر کرده است

روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال آمریکا نوشت که نحوه شهادت یحیی السنوار، محبوبیت او را به شکل گسترده‌ای بیشتر کرده و بسیاری از فلسطینیان و عرب‌ها، در ارزیابی خود از این شخصیت حماس، بازنگری کردند و این مسئله باعث شده است که برخی از دولت‌ها به سبب واکنش‌هایشان، در تنگنا قرار گیرند.

انهدام پهپاد جاسوسی رژیم اسرائیل در لبنان

مقاومت اسلامی در لبنان اعلام کرد که یگان‌های پدافند هوایی شامگاه یکشنبه یک پهپاد اسرائیلی هرمس ۹۰۰ را سرنگون کردند.

شلیک نزدیک به ۲۰۰ موشک از لبنان به سمت اراضی اشغالی

ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد که طی دیروز یکشنبه، حزب الله ۲۰۰ موشک به سمت اراضی اشغالی فلسطین شلیک کرده است. حزب الله نیز اعلام کرد که طی یک روز گذشته، ۲۵ عملیات مختلف علیه اشغالگران انجام داده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1246590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =