تعرفه طراحی سایت اختصاصی چقدر است؟

طراحی سایت اختصاصی یکی از بهترین راه‌های ارتباط با کاربران بدون محدودیت زمانی و مکانی است؛ اما هزینه بالا و فرآیند پیچیده انجام آن باعث می‌شود که بسیاری از افراد، قادر به استفاده از این ابزار نباشند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، طراحی سایت اختصاصی یکی از بهترین راه‌های ارتباط با کاربران بدون محدودیت زمانی و مکانی است؛ اما هزینه بالا و فرآیند پیچیده انجام آن باعث می‌شود که بسیاری از افراد، قادر به استفاده از این ابزار نباشند. البته طراحی سایت این روزها به‌سختی قبل نیست و با روش‌هایی مانند استفاده از وردپرس می‌توان این کار را به شکل ساده‌تری انجام داد. طراحی وب‌ سایت با وردپرس هم هزینه‌هایی دارد که در این مطلب به بررسی آن‌ها می‌پردازیم. همراه ما باشید.

تعرفه طراحی سایت اختصاصی چقدر است؟

تعرفه طراحی سایت‌ اختصاصی در تهران

تعرفه طراحی سایت اختصاصی یا هر روش دیگری بسته به امکاناتی که در آن لحاظ می‌شوند، متفاوت است. هر سایت وردپرسی تشکیل‌شده از افزونه‌های مختلف است که به مدیریت بهتر سایت کمک می‌کنند؛ همچنین مواردی مانند نوع دامنه و هاست سایت نیز در قیمت‌گذاری آن تاثیرگذار هستند؛ اما از همه مهم‌تر، تاثیر نوع کسب‌وکار بر قیمت طراحی است. هر کسب‌وکار بسته به نحوه عملکرد و فعالیت خود نیازمند امکانات به‌خصوصی است که اضافه‌شدن این امکانات به سایت، قیمت آن را افزایش می‌دهند. در ادامه، به بررسی قیمت طراحی وب سایت برای کسب‌وکارهای مختلف می‌پردازیم.

قیمت طراحی سایت اختصاصی با وردپرس

وردپرس یکی از بهترین ابزارها برای طراحی سایت اختصاصی است. افزونه‌های مختلف وردپرس طراحی سایت‌های فروشگاهی را ساده‌تر می‌کنند، به‌علاوه مدیریت سایت‌های فروشگاهی طراحی‌شده با وردپرس نیز نسبت به دیگر ابزارها ساده‌تر است. طراحی وب‌سایت‌های فروشگاهی نسبت به دیگر سایت‌ها هزینه بیشتری دارد و علت این موضوع، افزونه‌های خاص و امکاناتی است که این‌گونه سایت‌ها به آن نیاز دارند.

تعرفه طراحی سایت اختصاصی سایت‌های فروشگاهی از ۴۹ میلیون تومان آغاز می‌شود و بسته به امکاناتی که به سایت افزوده می‌شوند، هزینه آن بیشتر می‌شود. سایت‌های ارزان‌تر از امکانات کمتری برخوردار بوده یا امکانات کلی ارائه‌شده در آن‌ها ساده‌تر از سایت‌های پیشرفته است؛ همچنین، پشتیبانی که یکی از مهم‌ترین موضوعات برای سایت‌های فروشگاهی است، با افزایش قیمت طراحی، در زمان بیشتری به مدیر سایت ارائه شده و قابل استفاده است.

بسته به نیاز سفارش‌دهنده و نوع سایت مدنظر، امکانات طراحی در سطح حرفه‌ای، VIP و ELITE ارائه می‌شوند. شروع قیمت ۴۹ میلیون تومان مربوط به سایت‌های حرفه‌ای است و برای سایت‌های VIP شروع قیمت از ۸۹ میلیون تومان و برای سایت‌های طراحی‌شده با ELITE از ۱۷۰ تا ۲۷۰ میلیون تومان است.

تعرفه طراحی سایت اختصاصی چقدر است؟

قیمت طراحی وب سایت شرکتی و سازمانی با وردپرس

از دیگر انواع وب‌سایت‌ها که امکان طراحی آن‌ها با وردپرس وجود دارد، می‌توان به سایت‌های سازمانی و شرکتی اشاره کرد. سایت‌های سازمانی، پلتفرمی آنلاین هستند که هویت، خدمات و فعالیت‌های یک سازمان یا شرکت را برای مشتریان آن‌ به نمایش می‌گذارند. به‌عبارت‌دیگر، این سایت‌ها را می‌توان ویترینی برای فعالیت شرکت دانست که مشتریان با مراجعه به آن می‌توانند، هرآن‌چه درمورد سابقه کار و فعالیت شرکت به آن نیاز دارند را پیدا کنند.

ازجمله محتواهایی که در سایت‌های سازمانی منتشر می‌شود، می‌توان به فیلم و عکس درباره خدمات و فعالیت‌های شرکت، اخبار و رویدادها، اطلاعات ماموریت‌ها و ... اشاره کرد؛ همچنین، در سایت‌های شرکتی برگزاری نظرسنجی‌های دوره‌ای درمورد عملکرد شرکت یا خدماتی که در آن ارائه می‌شود هم مرسوم است. این بخش و دیگر بخش‌های موجود در سایت‌های سازمانی نیاز به طراحی اختصاصی دارند که بسته به میزان آن‌ها در سایت، هزینه طراحی آن متفاوت خواهد بود. به‌طورکلی، هزینه طراحی سایت‌های سازمانی با وردپرس از ۳۹ میلیون تومان آغاز می‌شود.

هزینه اعلام‌شده برای سایت‌های حرفه‌ای است و سایت‌های VIP که طراحی و امکانات اختصاصی دارند با قیمت ۶۹ میلیون تومان و بیشتر طراحی می‌شوند؛ همچنین، نوع وردپرسی سایت‌های سازمانی با ELITE هم امکان‌پذیر است که در این صورت هزینه طراحی از ۱۵۰-۲۵۰ میلیون متغیر خواهد بود.

هزینه طراحی دیگر سایت‌ها با وردپرس

به‌جز سایت‌های فروشگاهی و سازمانی، امکان طراحی دیگر انواع سایت‌ها مانند سایت‌های خبری، آموزشی و ... نیز با وردپرس وجود دارد که قیمت‌های متفاوتی دارند. عواملی که در قیمت طراحی دیگر سایت‌های وردپرسی تاثیرگذار هستند، عبارت‌اند از:

  • حوزه فعالیت سایت و امکاناتی که برای مدیریت سایت به آن نیاز است؛
  • قابلیت‌ها و افزونه‌هایی که در زمان طراحی به سایت اضافه می‌شوند؛
  • قابلیت ریپانسیو بودن سایت و امکان استفاده واکنش‌گرای آن در ابزارهای مختلف؛
  • نوع هاست و دامنه‌ای که برای سایت استفاده می‌شوند؛
  • امکاناتی مانند تعداد زبان‌ها، بخش‌هایی مانند پرسش‌های متداول و ...؛
  • اعتبار برند و شرکتی که طراحی وب سایت برای آن انجام می‌شود؛
  • میزان شخصی‌سازی یا سفارشی‌سازی شدن سایت که به درخواست مشتری بستگی دارد.

تعرفه طراحی سایت اختصاصی چقدر است؟

سخن پایانی

داشتن یک سایت حرفه‌ای با وردپرس نیز امکان‌پذیر است و با استفاده از قابلیت‌ها و امکانات این ابزار می‌توان طراحی سایت را به بهترین شکل انجام داد. تعرفه طراحی سایت اختصاصی بسته به امکانات و قابلیت‌هایی که در آن به‌کار گرفته می‌شوند، متفاوت است؛ همچنین، شرکت‌های طراحی بنابر خدماتی که در کنار طراحی به مشتریان خود ارائه می‌کنند، بسته‌های قیمتی مختلفی را در نظر می‌گیرند. این خدمات شامل پشتیبانی، مدیریت، تنظیم کمپین‌های محتوایی و ... باتوجه‌به کاربری سایت و نیازهای آن هستند.

کد خبر: 1246672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =