اشتغال‌آفرینی از اولویت‌های استاندار جدید باشد

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: با توجه به درخواست‌های مردمی، اشتغال و استفاده از ظرفیت جوانان بومی استان از اولویت دولت چهاردهم و استاندار جدید خوزستان باشد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از اهواز، موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به درخواست مردم از استاندار جدید بیان کرد: از استاندار می‌خواهیم بحث اشتغال آفرینی را پیگیر شود و از جوانان بومی استفاده کند، همچنین پیگیر وضعیت آب و فاضلاب استان باشند.

حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه زیر ساخت‌های آب و فاضلاب در اهواز و استان آسیب دیده و باید به نقطه مطلوب برسیم، ادامه داد: مدیران و مسئولان باید اراده کار کردن داشته و پیگیر حل مشکلات استان باشند.

موسوی‌فرد گفت: با توجه به درخواست‌های مردمی، اشتغال و استفاده از ظرفیت جوانان بومی استان از اولویت دولت چهاردهم و استاندار جدید خوزستان باشد.

وی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس جوانانی همچون بهنام محمدی و حسین فهمیده الگویی برای جوانان بودند، اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس ۳۶ هزار دانش‌آموز جوان و نوجوان حضور داشتند.

حجت الاسلام موسوی فرد با اشاره به اینکه باید پدران و مادران، نسل نوجوان را به گونه‌ای تربیت کنند تا الگوی تربیتی فرزندان ایران اسلامی را در سراسر سرزمین‌های عالم حاکم کنند، ادامه داد: باید پدران و مادران سرمایه گذاری کنند تا جوانان و نوجوانان کشور بتوانند کشور را به اوج خود برسانند، و همانگونه که نسل قبل، انقلاب شکوهمند اسلامی را به ثمر رساندند، این نسل به شکوفایی و بالندگی خواهد رساند، و ما به این نسل امید داریم.

نماینده ولی فقیه، با اشاره به همدلی و کمک به مردم مظلوم غزه و لبنان گفت: اگر هر خانواده ایرانی یکصد هزار تومان کمک کنند بسیار اثر گذار و کمک بزرگی به مردم مظلوم فلسطین و لبنان کرده است.

موسوی فرد در پایان از حضور ارزشمند و پرشور دانش آموزان اهواز که در نمازجمعه این هفته شرکت کردند، تشکر کرد.

خبرنگار: مائده سعدی

انتهای خبر/

کد خبر: 1247068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =