ترجمه کتاب «جراحی های رایج در دامپزشکی» توسط عضو هیئت علمی واحد علوم و تحقیقات

کتاب جراحی های رایج در دامپزشکی به قلم دکتر علیرضا جهاندیده عضو هیئت علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات و دکتر مهسا فتح آبادی ترجمه و توسط انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی انتشار یافت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، کتاب جراحی های رایج در دامپزشکی به قلم دکتر علیرضا جهاندیده عضو هیئت علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات و دکتر مهسا فتح آبادی در ۲۳ فصل و ۳۰۰ صفحه در قطع وزیری ترجمه و انتشار یافت.

در معرفی این کتاب آمده است : جراحی شاخه ای از علم دامپزشکی و پزشکی است که از آن می توان به عنوان یکی از "بازوان اجرایی درمان" یاد کرد. این کتاب مبانی و اصول جراحی و نیز تمامی جراحی های رایج و کاربردی بافت نرم و ارتوپدی در دام های کوچک و بزرگ را شامل میشود.

در این کتاب تلاش گردیده تا با زبانی ساده از آماده سازی و استریلیزاسیون تا جراحی های ارتوپدی مطالبی کاربردی بیان شود.

گفتنی است تاکنون کتابی که بتواند تمامی این مباحث در دام های کوچک و بزرگ را همراه با تکنیکهای متنوع و تصاویر متعدد توضیح دهد وجود نداشته است و هدف نیز پر کردن این جای خالی در میان کتاب های دامپزشکی بوده است.

مخاطبان این کتاب اساتید گرانقدر، متخصصان جراحی، دستیاران تخصصی جراحی کلینیسینها و دانشجویان دکتری عمومی دامپزشکی هستند. هرچند تلاش فراوانی صورت گرفته است که با حفظ مفاهیم و رعایت در امانت ترجمه ای روان ارائه گردد.

علاقمندان جهت تهیه کتاب مذکور می توانند با شماره ۰۹۹۶۳۹۱۲۸۲۱ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1247200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =