درخواست ۶ هزار داوطلب کنکور از آموزش و پرورش/ فرصت ترمیم معدل را افزایش دهید

 جمعی از داوطلبان کنکور در کارزاری با بیش از ۶ هزار امضا از وزیر آموزش و پرورش درخواست کرده‌اند که فرصت‌ ترمیم معدل را بیشتر کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، افزایش تاثیر سوابق تحصیلی بر کنکور باعث ایجاد چالش‌هایی شده است. یکی از چالش‌ها فرصت محدود ترمیم معدل برای دانش‌آموزان است. براساس تصمیم آموزش و پرورش فرصت ترمیم معدل برای هر درس یک بار است اما داوطلبان معتقدند که با وجود افزایش تاثیر معدل، یک بار فرصت کمی است و باید این شرایط را ایجاد کرد که افراد بتوانند، معدل خود را بهبود ببخشند.

بیشتر بخوانید

آتش اعتراض به تاثیر قطعی معدل در کنکور دوباره شعله‌ور شد / نوک پیکان انتقادات به سمت آموزش و پرورش

جمعی از داوطلبان کنکور در کارزاری با بیش از ۶ هزار امضا از وزیر آموزش و پرورش درخواست کرده‌اند که فرصت‌ ترمیم معدل را بیشتر کند.

در متن این کارزار آمده است:

با توجه به تغییراتی که در کنکور سراسری به وجود آمده است، تاثیر قطعی معدل در نتیجه نهایی بسیار پراهمیت واقع‌ شده و همچنین با توجه به اینکه در سال‌های آینده تاثیر معدل به ۶۰ درصد افزایش خواهد یافت، فرصت ترمیم معدل برای هر درس تنها یکبار است.

بسیاری از دانش آموزان که نتوانستند بخاطر بار روانی کنکور نمره مطلوبی در امتحانات ترمیم معدل امسال بدست بیاورند، دچار ناامیدی شده و مسیر اهداف و آرزوهای خود را ناکام می‌بینند و گمان می‌کنند که تلاش و سخت‌کوشی آنها دیگر ثمری نخواهد داشت و از تحصیل در بهترین دانشگاه‌ها و رشته‌های کشور بازمانده‌اند؛ اما اگر تعداد دفعات مجاز ترمیم معدل افزایش پیدا کند، آینده‌سازان کشورمان بار دیگر نور امید را خواهند یافت و با قدم‌هایی محکم و استوار در مسیر اهداف و آرزوهایشان به حرکت در خواهند آمد.

ما امضاکنندگان کارزار از شما تقاضا داریم، در این روزهای سخت برای جوانان پژمرده و پرتلاشمان دست نجاتی باشید. و در افزایش تعداد دفعات ترمیم معدل مجددا تصمیم‌گیری کنید.

انتهای پیام /

کد خبر: 1247378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =