ابراهیمی:  قهرمانی پرسپولیس قطعی است/تعطیلات به لیگ برتر آسیب زد/فوتبال ایران روز به روز ضعیف تر می شود

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در حالی که قهرمانی پرسپولیس را قطعی اعلام کرد گفت: تعطیلات زیاد در لیگ امسال باعث تیم های زیادی آسیب ببینند.

ناصر ابراهیمی در گفت و گو اختصاصی با ایسکانیوز در خصوص کیفیت لیگ برتر فوتبال در فصل جاری گفت: لیگ برتر امسال نسبت به لیگ های گذشته با وجود افت و خیز های فراوان از جمله تعطیلات بی موقع که منجر به افت تیم ها از جمله تراکتورسازی شده، از کیفیت لازم برخوردار بود.

وی در ادامه بیان کرد: امسال در لیگ تیم ها جوان گرایی خوبی صورت داده بودند که این منجر به پیشرفت فوتبال در آینده نزدیک می شود و نسل جدیدی از فوتبالیست های جوان هم چون رامین رضاییان، طارمی و امید ابراهیمی و غیره... ایجاد می شود.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران یادآور شد: فوتبال ما هم چون گذشته ستاره معرفی نمی کند و افرادی هم چون عابدزاده، پنجعلی، علی کریمی و علی دایی ندارد و نسل طلایی فوتبال هر پنج سال به پنج سال تکرار می شود. فوتبال ما روز به روز ضعیف تر می شود و تیم های باشگاهی ما در آسیا به خوبی نتیجه نمی گیرند و این نشانه ضعف و عدم برنامه ریزی مناسب باشگاه ها برای بازی های بین الملل است.

وی با اشاره به کمک لیگ به تیم ملی در ادامه اظهار داشت: لیگ برتر امسال کمک خوب و مناسبی به تیم ملی کرده و سرمربی تیم ملی فوتبال ایران توانایی ایجاد 2 یا 3 تیم ملی را دارد و تغییرات مداوم در ترکیب تیم ملی گواه بر این ماجرا است چرا که گلزن لیگ برتر به گلزن تیم ملی تبدیل شده و این نشان دهنده این نکته است که لیگ امسال مکمل تیم ملی فوتبال بوده است.

سرمربی اسبق تیم ملی در ادامه گفت:تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ امسال قطعا قهرمان می شود و برای رسیدن به این قهرمانی از چند اصل بهره برده است از جمله: مدیریتی کارکشته و کاربلد، داشتن سرپرست خوب و عالی که رابطه بین بازیکنان و مدیر عامل بوده، بازیکنان خوب، جوان و جنگنده و سرمربی درجه یک.

وی در پایان یاد آور شد: باید برای آینده فوتبال و ورزش کشور به نونهالان و نوجوانان فرصت داده و از آنان حمایت کرد و ورزش را در تمام سطوح کشور گسترش داد. متاسفانه هم اکنون در کشور و در سطح بعضی استان ها ورزشگاه داریم اما تیمی در استان وجود ندارد هم چون شهر کاشان که استادیوم 15 هزار نفری دارد اما تیمی ندارد و در بعض از شهر ها تیم بسیار داریم اما ورزشگاه مناسب برای تمرین و بازی نداریم و این موضوع نشان دهنده عدم مدیریت مسئولان است.

خبرنگار: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:

604

کد خبر: 745686

وب گردی

وب گردی