برپایی نمایشگاه آفتاب مهر در راستای معرفی دستاوردهای فرهنگی و هنری دانشجویان واحد رودهن

مدیرکل فرهنگی وامور اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: نمایشگاه آفتاب مهر در راستای معرفی دستاوردهای فرهنگی و هنری دانشجویان و نیز کشف استعدادهای فرهنگی، هنری، علمی و دینی دانشجویان برپا شد.

به گزارش ایسکانیوز، محمدرحیم رسولی آزاد بیان کرد: نمایشگاه آفتاب مهر باهمکاری کانون‌های فرهنگی هنری ودانشجویی، با هدف معرفی دستاوردهای فرهنگی ، نمایش و عرضه آثار فرهنگی، هنری و نیز کشف استعدادهای فرهنگی، هنری، علمی و دینی دانشجویان افتتاح شد.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد فضای فرهنگی مبتنی بر شناخت فعالان این حوزه و ارتقاء سطح آگاهی دانشجویان از اهداف این نمایشگاه است.

مدیر کل فرهنگی و اموراجتماعی واحد رودهن با معرفی غرفه‌های نمایشگاه گفت: این نمایشگاه باچهارده غرفه وبه مدت 10روز متوالی ادامه خواهد داشت.

وی گفت: این واحد دانشگاهی با پشتکار و علاقه‌مندی فراوان در مورد شناساندن و فرهنگ‌سازی در دانشگاه اقدامات موثری از جمله فروش محصولات فرهنگی شامل کتاب، نرم افزار، عفاف و حجاب، عطر، صنایع دستی، نوشت افزار و هماهنگی با24نفراز مشاورین روانشناسی،جامعه شناسی،مذهبی وفرهنگی،رابه اجرا درآورد و خصوصا کانون های دانشجویی، جهت ارائه برنامه های آتی وعضوگیری اقدامات مفیدی انجام شده است.

مدیر فرهنگی و اموراجتماعی واحد رودهن درصد تخفیفهای استادان، دانشجویان و کارمندان را که ازسوی فروشندگان اختصاص یافته از 50 الی 80% اعلام نمودوعلاوه برآن مبلغ 5 میلیون تومان ازسوی معاونت دانشجویی وفرهنگی نیز درقالب 20% خرید ویژه تخفیف ارائه کرده است.

از دیگر فعایت‌های دانشجویان در این نمایشگاه دعوت از استادان برجسته برای برپایی کارگاه‌های آموزشی، برگزاری همایش‌های فرهنگی سبک زندگی دینی و مسابقان فرهنگی (عفاف و حجاب و....) و نشست‌های تخصصی خواهد بود.

وی گفت:این نمایشگاه با استقبال بسیار خوبی از طرف دانشجویان و استادان و همکاران قرار گرفته است و پیش بینی می شود حدود 8000 هزار نفر از این نمایشگاه دیدن کند و از محتوای آن برخوردار شوند.

108/101

کد خبر: 689259

وب گردی

وب گردی