به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مهندس محمود ترفع با تأکید بر کاهش بیسابقه درآمدها و افزایش روزافزون هزینههای این شرکت، افزود: اگر با زحمت، امسال را نیز پشت سر بگذاریم و به پایان ببریم، حتماً در سال ۱۴۰۰، استمرار خدماترسانی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت دچار مشکل اساسی خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه ناوگان اتوبوسرانی تهران دارای دو بخش عمومی و خصوصی است، اظهار کرد: در حال حاضر، بخش عمومی با تمام ظرفیت و به صورت شبانهروزی کار میکند اما بخش خصوصی که باید خودش اتوبوس بخرد، عملیات پشتیبانی و نگهداری اتوبوسها را که هزینههای آن به شدت سنگین شده است، پرداخت کند و حقوق رانندگان را بپردازد و در مقابل هم مسافری جابهجا نکند و درآمدی کسب نکند، ادامه فعالیت با این شرایط برایش مقرون به صرفه نخواهد بود.
بنا براعلام روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، وی با اعلام اینکه نوسازی ناوگان اتوبوسرانی با حمایت شهردار تهران انجام شده و پیشپرداخت خرید ۲۵۰ دستگاه اتوبوس و مینیبوس که قرارداد آن چندی قبل منعقد گردیده نیز واریز شده است، خاطرنشان کرد: تا کمتر از یک ماه آینده، اولین بخش این قرارداد وارد ناوگان اتوبوسرانی پایتخت میشود و تا ۵ ماه آینده و پایان سال نیز کل ۲۵۰ دستگاه اتوبوس و مینیبوس خریداری شده به ناوگان اضافه خواهند شد.
انتهای پیام/
نظر شما