مسئولان نباید بین فوتبال و دوچرخه‌سواری تبعیض بگذارند

پرویز مردانی بازیکن تیم دوچرخه سواری دانشگاه آزاد معتقد است اگر کرونا مانع برگزاری مسابقات فوتبال شده، پس سایر ورزش ها نیز بدون مشکل می‌توانند برگزار شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ یکی از رکابزنان خوش آتیه تیم دانشگاه آزاد اسلامی، پرویز مردانی است. با او که در کنار سایر بازیکنان این تیم موفق به کسب مقام قهرمانی لیگ برتر دوچرخه سواری شده، گفتگویی اختصاصی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید؛

خودتان را معرفی کنید.
حدود 15 سال است  در رشته کوهستان دوچرخه سواری  فعالیت حرفه ای دارم در مسابقه امسال رتبه سوم را کسب کردم سابقا بازیکن تیم های پتروشیمی تبریز، شهرداری تبریز، آوارش تهران، ترافیک تهران و اسکات تهران بودم از سال 87 هم بازیکن تیم ملی هستم.

مسابقه برگزار شده این فصل چطور بود؟
در رشته کورسی دو مرحله برگزار شد که خوب بود بجه ها خبلی با انگیزه شرکت کردند چرا چندین ماه مسابقات تعطیل بود, در رشته کوهستان هم تک مسابقه خوبی برگزار شده همچنین بچه انگیزه زیادی داشتند؛ مسیر هم فنی و خوب بود که در پارک چیتگر تهران برگزار شد.

کرونا چه تاثیری بر مسابقات گذاشت؟
برگزاری مسابقات مشخص نبود و در شرایط شک و تردید تمرین میکردیم ولی خوشبختانه یک مسابقه برگزار شد و قرار براین بود که مسابقه دوم هم در آبان ماه برگزار شود اما به علت کرونا لغو شد. همان مرحله اول هم خیلی خوب برگزار شد و بچه ها با انگیزه بودند.

برنامه تان برای آینده چیست؟
ان شاالله سال آینده مثل همیشه با قدرت رکان خواهیم زد و امید واریم نتایج خوبی کسب کنیم. حضور درتیم ملی هم هنوز مشخص نیست.

وضعیت قرارداد و پرداختی تان چگونه بوده است؟
هنوز پرداخت نشده ولی اطلاع دادند که ان شاالله هفته آینده پرداخت خواهدشد.

صحبت پایانی.
نکته‌ای که لازم است اشاره کنم اینکه در شرایط کرونا مسابقات رشته دوچرخه سواری لغو شده است اما مسابقات فوتبال برگزار میشود که این موضوع تبعیض آمیز است. اگر کرونا هست برای همه رشته ها هست. اگر با رعایت شیوه های بهداشتی امکان برگزاری مسابقات هست که از مسئولان خواهشمندیم مسابقات دوچرخه سواری را هم برگزار کنند و ضمنا لازم به ذکر است دوچرخه سواری ورزشی انفرادی و با فاصله زیاد با دیگر افراد است هر بازیکن بر روی دوچرخه خودش است و برخورد فیزیکی با دیگر بازیکنان ندارد و همچنین در هوای آزاد است و به خوبی میتوان با رعایت پروتکل ها مسابقات را برگزار کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =