جوان‌ترین عضو تیم دانشگاه آزاد هستم و از قهرمانی امسال خوشحالم

علی لبیب که با تیم دوچرخه سواری دانشگاه آزاد قهرمان لیگ برتر شده، از شرکت‌های بزرگ درخواست کرد که به عنوان اسپانسر به این رشته ورزشی ورود کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ پس از قهرمانی تیم دوچرخه سواری دانشگاه آزاد در مسابقات لیگ برتر این رشته ورزشی، گفتگویی با علی لبیب جوانترین رکابزن این تیم انجام دادیم که در ادامه از نظر شما می‌گذرد؛
 

خودتان را معرفی کنید.
بنده 18 سال دارم و جوان ترین عضو تیم دانشگاه آزاد هستم. برنده مدال قهرمانی آسیا لبنان، دو مدال هم از کاپ آسیایی هند گرفتم، قهرمان کشور در رشته کوهستان و نایب قهرمان رشته جاده جوان هستم در مسابقه اخیر بزرگسال هم در اسکرچ دوم شدم.

مسابقه برگزارشده امسال چطور بود؟
از بابت کرونا رعایت های بسیاری شد و هزینه زیادی هم شده بود، در مرحله اول که در گلپایگان بود نتیجه خوبی گرفتیم و در مرحله دوم هم که در استادیوم یادگار امام تبریز برگزار شد برای بنده حادثه اتفاق افتاد و دچار مسدومیت شدم و نتوانستم ادامه بدم و در انتها با اعلام فدراسیون مبنی پایان مسابقات برنده اعلام شدیم

اگر مسابقات به طور کامل برگزار می‌شد فکر می‌کردید قهرمان شوید؟
قطعا فاصله ای بین تیم دانشگاه و سپاهان در مسابقه دوم افتاد با برگزاری مرحله بعدی باز هم ما قهرمان بودیم و در نتیجه تاثیری نداشت.

برنامه‌تان برای آینده چیست؟
در آمادگی برای قهرمانی ماسبقات زییر 23 سال آسیا هستم که در امارات احتمالا اواخر اسفند ماه برگزار خواهد شد و اواخر خرداد هم در مسابقات قهرمانی برزگسال آسیا قزاقستان در رشته پیست شرکت خواهم کرد.

وضعیت قرارداد و دریافتی‌تان چگونه است؟
امسال سال اول تیم بود و با کمترین هزینه توانست مقام قهرمانی را بدست بیاورد و امیدواریم که در سال دوم تیم داری که تیم هم در UCI ثبت شده انشااالله مبلغ قراردادها افزایش داشته باشد.

مشکلات کلی تیم و این رشته را چطور ارزیابی می‌کنید؟؟
تیم هنوز اسپانسر بزرگی ندارد. شرکت های بزرگی مثل جاینت و اسکات هستند که میتوانند اسپانسر این تیم شوند و دوچرخه در اختیار بازیکنان بگذارند. اخیراً هم دوچرخه جز اقلام لوکس تلقی شده و واردات آن را ممنوع اعلام کردند که موضوع آسیب بزرگی به دوچرخه سواری کشور میزند. به صورت حرفه ای باید یک دوچرخه یکسال مورد استفاده در مسابقات قرار گیرد ولی با توجه به شرایط چندین سالی هست که ما با دوچرخه شخصی درمسابقات شرکت می‌کنیم.
قبلا در تیم های پتروشیمی و شهرداری تبریز باشگاه دوچرخه تهیه می‌کرد اما بعد از انحلال تیم مشکلات فراوانی داشتیم البته دوچرخه هنوز در تملک و در انبار آنها است. امیدواریم که مسئولان دانشگاه آزاد که پیگیر این موضوع هستند بتوانند با مسئولان شهرداری و پتروشیمی به تفاهم برسند و دوچرخه را به تیم دانشگاه آزاد واگذار کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =